HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.03.16. 20:54 pocakbebi

Tegnap reggel olyan fejgörccsel ébredtem,alig birtam magamhoz térni.Közben muszáj volt főznöm,így megcsináltam amit elterveztem,zöldbableves+palacsinta.Aztán szépen lefeküdtem aludni én is délután Biával.Előtte bevettem egy algopyrint is.17-kor ébredtem fel,még akkor is iszonyú volt.Azt hittem elfogyott az apranax,az mindig ki szokta szüntetni a migrént.Nagy szerencsém volt találtam még egy utolsót,de hogy mi lesz ezután?Be kell szereznem valami jó gyógyszert migrénre,ha megint előjönne.

Ma egész délelőtt lent voltunk,Bia biciklivel jött,amikor volt kedve hozzá.De teljesen megkerdült mára a gyerek,nem tudom miért.Néha ellenkező irányba szaladt,néha ott hagyta a biciklit.Néha azt hittem megőrülök.Voltunk játszótéren is.Nagy nehezen hazaértünk ebédelni.A tegnapi leveshez mákostésztát csináltam.Persze ugy döntött Bia nem alszik,így némi pihenés után (ami csak neki volt az,mert én közbe boltba mentem)újra lementünk,de már apával.Még tegnap megígértük a gyereknek,hogy elmegyünk  a Petőfi szoborhoz.Elsétáltunk,megnézegettük a kis zászlókat amit az óvodások odatűztek.Közben hívott Szilvi bnőm,hogy lent vannak a játszón,nem e megyünk le.17-re el is értünk odáig,közben én kabátot cseréltem,mert már nagyon fáztam.De már nagyon bánom,hogy odamentünk,Bia teljesen kifordult magából,alig bírtam vele.Ugy kellett haza rángatni.Nagyon mérges voltam.Persze kétszer is elmotorozott,ellenkező irányba,rohantam utána.Már majdnem ott hagytam...

Aztán sikerült haza terelgetni. Vacsiztunk,megfürdettem,le is feküdt elég korán,már fáradt volt.Nem is feküdtem mellé,vagy kétszer kikiabált,hogy anya,de nem mentem be.Sikerült elaludni egyedül,kiváncsi leszek mikor fog megébredni éjszaka,akkor költözhetek hozzá.

Holnap kezdem a sütést,apa meg szaladhat Bia után.Hihi.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr806245338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.03.16. 20:57:13

Mit akarsz holnap sütni?

pocakbébi 2007.03.16. 21:38:30

Margit 2:Gesztenyés tortát:) De jó,hogy itt vagy a pizza tésztát hogy készíted?

vnjudit 2007.03.18. 06:01:14

pocakbebi nálam van egy jó recept, hasonló ahhoz, ami a margit honlapján van :)

pocakbébi 2007.03.18. 09:43:31

Köszi megnézem :)De már találtam többet is!
süti beállítások módosítása