HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.03.05. 23:53 pocakbebi

Jól rászóltam az éjszakai alvásra,pár napja megint felkelünk.Aztán ott is töltöm az éjszakát Biával,mert elalszom mellette.Élvezem,ahogy simogatja a karomat,alvás közben,mikor megtalálja.

A múlt héten sikerült megint elköltenem a pénzt,bevásároltam Biának,melegítő,nadrág,felső,kisruha,sapka.Szóval várjuk a tavaszt.A "cipőparám" elmult,meggyőződtem róla,hogy nem szabad visszacserélnem a 24-es cipőt 23-asra,mert akkor 2 hónap rá sem megy.Abban pont végigért a lába,ha hizik a bokája,majd jobban áll rajt ez is.Ha meg nem akkor ez van.

A mult héten sütöttem túrós batyut,bár a tésztájával nem voltam elégedett,de azért finom lett,megsült,nem égett oda,és nem is tettem bele pluszba semmit,amt nem kellett volna.Tegnap meg egy másik meggyes sütit sütöttem,nem a joghurtosat,hanem a vajas félét,és dió is volt a tésztájában.Az nagyon jól sikerült,be is termeltük mára.

Hétvégén vendégségben voltunk.Bia nagyon jól érezte magát,ahhoz képest,hogy először nem akart bemenni sem a lakásba.De aztán csak sikerült ...idegen volt neki a hely.Aztán olyan jól eljátszott Csengével (11 éves),hogy folyamatosan a másik szobában ügyködtek,alig láttam egész délután.Nagyon tetszett neki a 14 éves Márk is.Sajna a fényképezőt itthon hagytam,majd legközelebb.

Ma egész jó idő lett,bár még szerintem csalóka.Voltunk sétálni,motorozni,játszótéren.Sikerült fel is huznom magam,ott,egy "hüle gyerek" miatt.Azt hittem lerugom a csuszdáról,nagy majom létére,ráadásul lány volt.Neveletlen....Meg is mondtam neki a magamét,ígyis már a hasonlóak mint ő,jól tönkretették a játszóteret.

A mult héten elkezdtem szedni egy táplálékkiegészítőt,a párom is szedi és ő ugy gondolta én is szedjem.Protexin a neve,olyan mint a normaflore.Csak más összetételben.Most abbahagytam,mert folyamatosan hányingerem volt,bár nem tudom attól e?Viszont nincs felfuvódva a hasam,olyan lapos lett,jól érzem magam így,ha eszek nem érzem egyből a torkomba  a kaját.Hát ha már ennyit segített ez is jó.

Ma felhivott a barátnőm férje Tamás,Miskolcon van szerdán eljön hozzánk is látógatóba.

A héten még takaritok,főzök,kozmetikushoz is mennem kell.

A hétvége "buligyanus" lett.

Jövő kedden pedig lehet gondolni rám!Aki tudja miért!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr426245344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glyc 2007.03.06. 09:25:23

oké-oké, szorítok! ;)

margit2 2007.03.07. 20:42:29

Jó, majd én is gondolok Rád kedden! :-)
süti beállítások módosítása