HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.07.30. 15:09 pocakbebi

Jó régen írtam már,most össze kell szednem az elmult napok eseményeit.

Csütörtökön eljutottunk a strandra, felkelt Bia délután fél 5-után mentünk.Még így sem volt semmi a belépő,mivel nincs  városi kártyánk,így 1100 ft volt kettőnknek apával,Biának meg ingyenes (4 éves korig).Bia a gyerekmedencében játszott,nagyon élvezte,szerencsére már nem voltak sokan,így senki  nem lökte fel.Vettem neki egy kis uszógumit,meg vittünk egy kis felfujható labdát is.Kicsit bátortalan volt még,de a végére belejött.Sajnos fényképezőt nem vittünk,majd legközelebb.

Délután telefonált egy csaj,hogy mikor nézhetnék meg a lakást,mondtam neki,hogy este 7 után,mert akkor leszünk itthon.De még csörögjön rám ha jön.Nem akartam ugy járni,mint a multkor,hogy megbeszéltük az időpontot,a kedves érdeklődő elfelejtett jönni.Mi meg itthon szobroztunk,persze se telefon, se semmi, bocsi .

Csörgött is 7-kor, még akkor indultunk haza  a strandról,mondtam,hogy 10 perc mulva jöhetnek. Jöttek is,megnézték,tetszett nekik,komoly szándékunak is tünnek,bár még nem foglalták le,de pár nap mulva igérték ezt is.Hát remélem összejön.Igaz kicsit alkudtak is,de muszáj volt engedni,mert az idő szűkös és nagyon meg van halva az ingatlanpiac.Pénteken el is mentünk bankba érdeklődni,pár infóért ilyesmi.Jah meg megcsináltatom a városi kártyát,a kedvezmény miatt a strandra.Igaz mire megjön lehet már szeptember lesz ,30 nap mulva igérték.

Péntek délután kicsit később mentünk le,mert itthon is kellett kicsit takaritani stb.

Bia addig belement a kismedencébe az erkélyen,persze pár perc mulva már kiabált,hogy miket vigyek ki neki.Hát nagyon jól lehetett igy takarítani.Mire kint voltak a játékok,akkor meg már ki akart szállni,nagyon örültem.Ugyhogy a végén bent ült,és mesét nézett,míg porszívóztam.Amugy mostanában nem igazán tudja magát elfoglalni egyedül,ha valaki játszik vele ugy el van,meg ha gyerekekkel van,pl. játszótéren,de itthon unatkozik.Ugyhogy mielőbb kistesó kell neki,hogy legyen kivel játszani.

Tegnap nagyon lusta voltam,éjszaka annyira rosszul aludtam,Bia is felkelt, én sem tudtam aludni a meleg miatt,aztán kint is kiabálás volt.Mire sikerült elaludnom,nagyon hamar reggel lett.Délelőtt épp,hogy rendet raktam,főztem ebédet.Aztán még átugrottunk anyuhoz, délután Bia aludt egy órát.Addig én beugrottam a kádba felfrissülni.Aztán Bia sírva ébredt,persze én meg a kádba voltam,az apja bement hozzá,de nem tudta már visszaaltatni.Bejött hozzám a fürdőbe,még ott is sírt aztán csak megnyugodott.Nem tudom mi volt a gondja .Aztán színeztünk egy kicsit,meg kirakóztunk,majd ugy döntöttem le kéne menni kicsit levegőzni, frissebb lett a levegő kint.Mire elkészültünk elkezdett esni,így csak a lépcsőház előtt voltunk.De az is jól esett,hogy nem bent a fülledt lakásban.

Éjszaka jó nagy eső volt,csak ugy jött lefelé,kicsit frissebb a levegő,bár a panel azért még mindig meleg.Éjszaka sikerült kialudnom magam,reggel 9-kor keltünk.Délelőtt ebédet készítettem,rendberakatam a konyhát.Bia addig apával lement bolta,aztán még egy kicsit sétálni.Megebédeltünk,most legalább jól is evett Bia.Mert az elmult napokban alig lehetett valamit beletömni.Még a krumpli meg a husi után másodikat kért,hát adtam neki egy kis sütit.Most szépen alszik.

Már 5 napja nem kap pelust éjszakára sem.Szépen alárakom a gumilepedőt,arra a másikat,ha baleset lenne,de eddig még nagyon ügyi volt.Pedig estére is annyit iszik ebben a nagy melegben.

Délután ha nem esik még lemegyünk sétálni,most nincs az a nagy hőség.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr986245425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.07.31. 20:30:27

Lakásügyben drukkolok!:)

gkata 2006.08.01. 17:21:50

Majd keress meg Msn-en valamikor, M szabin lesz most csütörtöktől, de bármikor kimegy, ha felhívjátok, csak aug.16 (szerda) és aug. 18 (péntek) között nem lesz itthon, úgyhogy így kalkuláljatok.:)

pocakbebi 2006.08.01. 17:39:36

gkata:köszi

Anita 2006.08.05. 11:20:26

Nyaraltok,hogy ilyen nagy a csend?
süti beállítások módosítása