HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.07.19. 23:59 pocakbebi

Ma megvolt a két éves státusz,Bia 10900 gr. és 86 cm,bár a hosszban vannak kétségeim,nem nyujtotta ki a lábát rendesen,és nem foglalkoztak nagyon ezzel a védőnők.Minden rendben volt nála amugy,legközelebb majd 3 évesen kell menni.Mondjuk azt gondoltam,hogy több dolgot megkérdeznek,hogy milyen a gyerek stb. de semmi különös nem történt,tanácsadás.Jah,és ahhoz képest,hogy azt mondták,3 ember mehet csak legalább voltak 8-an.Meg még utánunk is érkeztek,mikor mi már kifelé jövőben voltunk,nah ez érdekes.Utána még elmentünk fagyizni,két hasonó korú gyerekkel,akiket ismerünk az egyik Marci,a másik Máté,persze szülői kisérettel.Aztán irány haza,még egy kis alvás is volt délután.Bia a rendelőben feltünően rendesen viselkedett,de tényleg,nagyon csodálkoztam,lehet kicsit meglepődött,vagy pedig tud ő így is???Bár mikor megjöttek a fiúk,volt egy kis rohangálás,de az belefér.Még a dr.néninek is magyarázott valamit,nagyon tetszett neki,hogy milyen szépen tud beszélni.

Délután lementünk a boltba,hát párszor rohantam Bia után,volt hogy otthagyta a kocsit és elszaladt,vagy pedig a kiskocsival együtt szaladt el.Aztán kivettem a triciklijét,de sehogy sem akart menni vele.Én nem tudom miért,ha másnál van akkor kell,ha neki van akkor meg nem.

Majd elindultunk anyuhoz,de a játszón elakadtunk,ott voltak a házunkból gyerekek,(bár már nem laknak itt,épp pár hete költöztek el).Nagyon jól eljátszottak,csupa fiúk voltak.Alig tudtam haza jönni vele,mert annyira jól elvoltak,most valahogy olyan jó volt nézni őket,ahogy játszanak.

Haza felé jövet,a liftben a  szomszéd behivta Biát,mert adni akart a felesége(már délelőtt is hívott) valami játékokat.Az én gyerekem annyira elvolt ott náluk,már olyan idősebb házaspár(még nincs unoka),hogy alig akart haza jönni.Aztán amikor sikerült végre haza rángatni,akkor gyors vacsi és fürdés után ágyba tuszkoltam,szerencsére el is aludt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr136245430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása