HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.07.11. 23:11 pocakbebi

Szombaton délután elmentünk Miskolcra a párom fellépésére.Mit mondjak elég érdekes közönség volt,de mindegy.Bia jól érezte magát,sokat szaladgált,ugrált, táncolt stb.Én személy szerint már alig vártam,hogy jöjjünk haza,mert nem győztem rohangálni utána,elégé el is fáradtunk estére.

Vasárnap délután ünnepeltük meg Bia szülinapját,mint a képek is mutatták lent.Sok ajándékot kapott,nagyon el lett halmozva,de ez most az ő napja volt.Kapott játékporszívót,kirakót,színesceruzát kifestővel,hátizsákbabát(amit ő zsákbabának hív)plüsszsiráfot,müzlismacikát,virágot,babát,cd-t(zeneovi-t,ez hónapok óta nagyon tetszett neki) meg egy kis cd lejátszót a szobájába.Remélem sikerült felsorolni mindent,köszönjük az ajándékokat mindenkinek.Vannak dolgok amik nem ugy alakultak,ahogy szerettem volna.Erről csak ennyit.

Tegnap mostam,összerámoltam,aztán ebédért mentünk,közben madarakat néztünk ,hogy fürcsiznek a vízben.Aztán gyorsan haza,mert Bia 6-kor kelt,nehogy álmos legyen,és ebéd nélkül aludjon.Nagyon ízlett neki az ebéd,jó sokat evett,de annyira mégsem volt álmos.Így kb. negyed 2-kor aludtunk el,én is ledőltem nehéz napom volt meg éjszakám.Délután már nem mentünk sehová,mert még takarítottam kicsit.Utána meg már elég késő volt.

Ma délelőtt viszont már fél 10 körül indultunk a játszótérre.Szépen eljátszott Bia,legfőképp a homokozóban,a hazajövetel már nem volt hiszti mentes,de megoldódott.Ebéd után rögtön indultunk Miskolcra,több dolgot is el kellett intéznünk,többek között sikerült a gyes-t is megigényelnem kb. 5 perc alatt lerendeztem.A csaj, aki az ügyintéző volt,biztos meglepődött milyen felkészült voltam,azt hitte nem vittem mindent és elküldhet,mivel fél óra volt csak az ügyfélfogadásból.De nem tehette meg,miután még a páromnak is alá kellett írni a papírt és ugye még ő is kéznél volt,sikeresen távoztunk.Utána még néhány helyre mentünk,pl. cora cd-t venni stb.Volt ott egy ilyen kis körhinta,amit Bia nagyon ki akart próbálni,felültettük,nagyon tetszett neki.Volt egy autós is,nah az nem müködött,szépen benyelte a 100-ast.

Este Bia szépen elaludt,halkan szólt neki a zene,szeretném ha mostmár próbálna nélkülem elaludni.Azért is gondoltuk ez a kis saját zenét a szobájába.

Jó éjt mindenkinek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr646245438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2006.07.12. 09:06:18

Tiszafüredre szoktatok járni?
süti beállítások módosítása