HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.06.15. 21:40 pocakbebi

Az éjszakánk sajnos elég rosszul telt,Bia éjfélig sokszor fent volt,nyöszörgött,sírdogált.Elég taknyos volt,nem tudott tőle jól elaludni.Aztán átjött hozzánk és velünk aludt,ezerszer ivott,meg nagyon folyt az orra is.Ma itthon is maradtunk,ugy gondoltam regenerálódunk kicsit.Délelőtt takarítottam,vasaltam,volt némi elmaradásom.Délután aludtunk egy nagyot,de hogy milyen jól esett.Ugy látszik az alvás a legjobb gyógyszer.Délutánra Bia is jobban lett,bár párszor még szívattam az orrát.Gondoltam le kéne menni kicsit,de nem akart, játszott fenn,nekem sem volt nagy kedvem ugyhogy maradtunk.

Estére nagyon rosszcsont lett,ugyhogy gyógyul  a drágám.

Holnap már lemegyünk mindenképp,bevásárolok hétvégére,sétálunk egyet.Délután meg kozmetikázok,fodrászkodok egyet,már nagyon rám fér.

Szombaton Miskolcra készülünk,csavarogni,kikapcsolódni ...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr46245463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.06.16. 14:23:32

Kellemes napot!:) A kiscsajnak meg jobbulást!:D Jó 7végét!
süti beállítások módosítása