HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.31. 14:04 pocakbebi

Jó régen írtam,sajna se kedvem, se időm nem volt nagyon.

Hétfőn még elég jó idő volt délelőtt egy sétához,de nagyon lehűlt mára a levegő.Már lassan kezdünk megfagyni a lakásban,fürdéshez ventillátorral fűtök,napközben kicsit jobban felöltözünk.Ahogy mindenkit, engem is elkeserít ez az időjárás,ha pedig igaz amit jósolnak,hogy esős, hűvös nyár lesz az nagyon szomorú.

Séta közben,ahogy a szökőkutnál voltunk egyszercsak egy méhraj volt a fejünk felett,nagyon megijedt hirtelen mindenki,mert senki sem tudta mi az,de egy idősebb pasi is volt ott,ő mondta,hogy ez egy csapat méh.De gyorsan tovább is álltakszálltak.

A párommal kicsit összebalhéztunk, azért is mérges voltam,de végén megbékéltünk.Van, hogy azt hiszi neki van igaza stb.Régi ügy,nem érdekes,már tultettem magam rajta,nem is foglalkozom vele.Délután anyóséknál voltunk,mert ő nem tudott átjönni gyereknapra,ugyhogy mi mentünk.Na, ez is egy jó dolog,nem?Mindegy.

Elmentünk még az erőműhöz megnézni a nagykéményt,mert Biának az a mániája,mindig kukkol az ablakából.És most közelről láthatta.Majd ha jobb idő lesz lefotózom messziről,ott ugyanis elfelejtettünk fényképezni.

Kedden belekezdtünk a konyhaszekrény kitakarításába,a párom segített.Bia anyunál volt addig.14-kor haza kellett hoznom,mert nem volt hajlandó ott elaludni,nem tudom miért.Ugy sem,hogy átmentem és odafeküdtem hozzá.Ugyhogy haza jöttünk,itthon elaludt 2 perc alatt.

Más:

Kaptam egy levelet nagyon megijedtem,még most is megvagyok kicsit.2 hete voltam nőgyógyásznál,nem lett jó az eredmény.Délután vissza kellett mennem,kaptam kúpot és majd meg kell ismételni.Remélem az rendbe hoz és nem lesz semmi bajom.Ez egy kicsit mélyen érintett,bőgtem is miatta,alig mertem elmenni, mert ugye a levélben csak az volt,hogy menjek be.A doki szerint  gyulladás lehet,majd 2 hónap múlva kell megismételni a szűrést.Azért addig még elégé félek.

Ma folytatódott az orvosi procedúra,elmentem a laborba,meg tüdőszűrőre is.A laborba a körzeti orvosom küldött,még a múlt héten kaptam a beutalót.Gyorsan végeztem szerencsére nem voltak sokan.Holnapra lesz eredmény,a labor gondolom nem lesz túl jó,de a tüdőszűrő azért remélem igen.

Még délelőtt kicsit takarítgattam,elég lassan megy most ez nekem.De azért haladok.Holnapra már szeretném elfelejteni az egészet.

Bia szerencsére fél 11-től délig lent volt az apjával,kimentek a garázshoz,ott motorozott.Elmentek a vasútállomásra vonatokat nézni,meg voltak ebédért is.Ahogy haza értek el is eredt az eső.

Megebédeltünk,lefektettem el is aludt hamar és fel is ébredt hamar.Akkorát dörgött,hogy kirohant a szobájából,gondolom megijedt,ugyhogy most ketten írunk,mert az ölemben ül.Sajnos nem tudtam visszaaltatni,nem tudom mi lesz estig,mer egy jó félórát aludt csak.

Most is dörög,villámlik és akkora felhőszakadás volt,ahogy kinéztem az ablakon,alig láttam valamit.

Péntek este jön az unitesóm és itt maradt kb. vasárnap délelőttig,nagyon jó lesz újra találkozni 9 éve nem találkoztunk,sajnos.Már nagyon várom.

Holnap meg lehet megint orvos lesz a program,ha meg lesz az eredmény,drukkoljatok,hogy azok jók legyenek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr766245477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.06.01. 09:43:23

Drukkolok! Minden rendben lesz majd!:)

pocakbebi 2006.06.01. 13:35:54

Köszi Anita,remélem:)
süti beállítások módosítása