HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.20. 22:47 pocakbebi

Tegnap éjszaka elég későn aludtam el,valahogy nem voltam álmos.Volt egy film az m2-n azt néztük.Bia hajnali fél 6-kor kuruttyolt,nagyon jól esett.De szerencsére sikerült visszaaltatni,igaz már a mi ágyunkban.Nem tudom miért, ha mellette alszom,olyan sokáig elalszik.Biztos szereti,ha van mellette vki.Sikerült is szerencsésen bealudnunk,majdnem fél 10-kor másztunk ki az ágyból,pedig én fél 8-kor fel akartam kelni,de nem birtam.

Délelőtt Bia apával ment játszóterezni,én meg főzőcskéztem.Csináltam paradicsomlevest,rakottkrumplival(falun így mondják,hehe)meg kipróbáltam egy muffint,kókuszos-csokis volt,nekem valahogy nem igazán jött be,olyan túl zsírosnak találtam.De Biának,meg apának is ízlett.Ebéd után még mesefilmet néztünk,elég későn sikerült elaludni Biának.

A párom készült, mert ment fellépni,Hollóstetőre,most nagyban nyomhatja a bulit.Bia elaludt a mesén,én is néztem kicsit a tv-t, aztán aludtam egy jót.Egyszer csak arra ébredek,hogy jön Bia hozzám,persze visszamentünk még a szobájába aludni,mert ekkor még nagyon kevés idő telt el,csak gondolom felébredt,hogy átvittem.Megint sikerült jól bealudni,5 körül kinyitottam a szemem,de valahogy nem akart kinyilni,láttam még Bia is szundított.6 felé arra rémültem,hogy helikopter hangot hallok,szépen bealudtam megint.Szunyogírtás volt,Bia nézte az ablakon keresztül a helikoptert.Gondolkodtam rajta,hogy lemenjünk e még,de már nem sok kedvem volt ilyen későn,meghát várt egy halom mosatlan.Ugyhogy ettünk és neki kezdtem a mosogatásnak.

Közben Bia bekakilt,kivettem a pelust és mondtam neki,hogy már nem kap pelust,mert mindjárt fürdünk.Szóljon  ha pisi.Kb. fél órát nem volt pelusban,nem pisilt be,de nem is szólt.Lehet kibirta addig.Aztán megfürödtünk,de nagyon nem volt álmos .Néztük egy kicsit a tv-t,még Bia is énekelt,ahogy hallotta a megasztárt.

Jah azt elfelejtettem,hogy fürcsi után beszéltünk apával,már nagyon szépen füzi Bia a mondatokat,elmesélte,hogy látott helikoptert,meg hogy nem pisilt be stb.Annyira édes volt,puszit is dobott az apjának.

Most egyedül tengődök este,még elpakolom a ruhákat,meg cipőt takarítok,olyan jó koszos lett a játszón.Utána fürcsi,netezés,remélem vmikor csak elalszom.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr666245505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2006.05.21. 22:31:44

Nálunk is rakott krumpli. :-)))))

Anita 2006.05.22. 12:58:29

Nálunk is rakott krumpli!:D Lenne más neve is?

Juditka 2006.05.22. 21:54:14

Merre jársz babám? :)
süti beállítások módosítása