HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.19. 20:13 pocakbebi

A mai napunk korán indult,Bia  már háromnegyed 7-kor felkelt és nem is aludt már vissza.Hiába egyik nap ilyen, a másik olyan,mikor hogy.Délelőtt folytatódott az esős délelőtt,én meg kihasználtam a lehetőséget takarításra.Sikertült rendet raknom,kitakarítanom.Bár Bia addig szétszedte amit tudott,kiszórt egy halom fényképet  az albumból,leszedte a radiátor tetejét stb.Szegény unatkozott,mert nem volt aki foglalkozzon vele.11 után ugy döntött elmegy aludni,még mindig esett,gondolom az eső is álmosította meg a korai kelés.13 óráig aludt,aztán ebédelt meg.15-körül lementünk sétálni,megnéztük a szökőkutat,a téren ma kezdődik a tavaszi fesztivál is,ugyhogy volt látnivaló.Bár a koncert 21-kor kezdődik,azt mi már nem látjuk,bár annyira nem is érdekel.Voltunk fagyizni is,persze Bia még nem nagyon kapott belőle csak a tölcsér szélére kicsit.Majdnem 18-kor jöttünk haza,vacsiztunk.Utána megfürdettem Biát,mert nem tudom mikor lesz álmos,bár még itt ül mellettem az asztalon.Volt egy kis baleset is ma,lufidobálás közben sikertült megütnie magát,persze kicsit csak az orrát meg a száját talán,de annyira nem vészes,nem repedt ki,remélem kék sem lesz.

Jah,mikor jöttünk haza felé találkoztam a múltkor említett barátnőmmel,aki nem nagyon állt velem szóba,most hozzánk szólt igaz megvártuk míg utólért,nem volt más választása.Váltottunk pár szót,végülis lehet nincs baja velem,csak félre érthettem vmit?Bár nem tudom,nem sokat beszéltünk,mert mi már siettünk haza,azt hittem Bia bekakált,közben kiderült mégsem.

Rakok fel pár képet később,fényképeztem a városban délután.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr966245511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása