HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.17. 14:50 pocakbebi

A tegnapi napom amolyan vegyesre sikerült,minden volt benne.

Délelőtt feljött anyósom,leellenőrizte megvagyunk -e?(Legalább volt aki kicsit lefoglalja a gyereket)Én közben elindítottam a mosógépet,meg hajat is mostam,szárítottam.elég furán néztem már ki,aztán lementünk Biával sétálni,meg az ebédért.Szép idő volt,csak a szél ne fújt volna,azt nagyon nem szeretem.Lent találkoztam két barátnőmmel akiknek hasonló korú a gyerkőcük,ugyhogy jól elvoltunk.Fél 1 körül jöttünk haza,aztán megebédeltünk Bia el is aludt, 2 előtt valamikor.

Kicsit kiakadtam amugy,lent láttam egy csajszit,akivel elég jóban voltam régen,szinte napi kapcsolatban,most meg mintha idegen lettem volna neki.De már tultettem magam ezen."Jön még kutyára kamion."Jól kipanaszkodtam magam,ez segített,köszi csajok.

Már régóta terveztem,hogy elmegyek nőgyógyászhoz,mert 6 hetes kontroll óta nem voltam.Mindig húztam halasztottam a dolgot.Nah, most végre rászántam magam.Délután fél 5-től rendel,de én olyan fél 6 után értem oda.Nem is akartam korán menni,az elején mindig sokan vannak és utálok várni.Egy nő volt előttem,tök jól kifogtam.A várakozásból így is elég volt bőven.Sorra kerültem,bementem megkérdezte van e panaszom?Mondtam,hogy nincs, csak szeretnék rákszűrést csináltatni,meg megnézetni minden rendben van e.Elvégezte amit kellett,ránézésre minden oké.Rákszűrés eredmény kb. 3 hét múlva lesz.Nagyon hamar végeztem,örülök neki,most egy időre túl vagyok rajta.

Bia addig anyuval maradt itthon,mert ő meg pont jött még szólnom se kellett neki.Nem mentek le,fent játszottak,mert elég borúsnak tünt az idő.Mire haza értem akkor meg olyan izzadt lett a gyermekem,(mert annyit futkosott),hogy nem mertem levinni.Még leszaladtam boltba bevásárolni,mert mindenből kifogytunk.

Este Bia nehezen aludt el,bár nem csodálkozom,mert délután majdnem 5-ig aludt.Én meg viszonylag hamar,mivel a beszélgetőpartnernőm is lefeküdt.Ugyhogy 11-kor már én is csucsultam.

Ma esős reggelre ébredtünk.délelőtt kicsit rendbeszedtem a konyhát,bár még lenne mit csinálni,de most meg olyan sötét lett,alig látni valamit.És már megint esik.Csináltam még egy kis bolognai spagettit,kiegészítésként,mert most egy kajcsink van.Ugyhogy a délelőtt  el is telt.Szerintem a mai napunk ilyen itthonülős lesz,ebben az időben mást nem lehet csinálni.

Bia most alszik 13-tól.Ha felébred majd kitalálunk valamit,hogy ne unatkozzunk,bár most 3-asban leszünk,mert itthon van a párom is.

Szép napot mindenkinek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr396245516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juditka 2006.05.17. 19:52:22

Na látod milyen hasznos volt az én kómám, legalább te is kialudtad magad! :)
süti beállítások módosítása