HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.15. 23:04 pocakbebi

A hétvégéről:

Sikerült elindulnunk viszonylag időben,szombat délelőtt fél 10 körül.Bia szépen eljátszott a kocsiban,nem volt vele gond.Megérkezünk Tarpára fél 12 után.Bia egyből "Füles kutyust" keresete,meg persze a bátyámat Jóskát.Felpakoltunk a szobába,mivel voltak vendégek így egy kisebb szobát kaptunk.De tökéletes volt egy éjszakára.Aztán kicsit körülnéztünk a környéken,közben megérkezett a bátyám is,mert a hegyen volt.Bia nagyon örült neki.Előkerültek a kutyák is,többen is lettek közben,a Füles udvarolni kezdett.Aztán meg átmentünk a sógornőmhöz,aki épp pihizett kicsit,mert este ő volt a szakács az étterembe,és fáradt volt.Jól kiugrasztottuk az ágyból.A bátyám lánya Gréta is otthon volt,ő már fősulis.Szóval megvolt a köszöngetés mindenkit megtaláltunk.

Aztán megebédeltünk,fini májgaluska levest ettünk Biával(nagyon izlett neki).De persze ő mostanában egyedül akar enni,most is bemutatta milyen ügyes.A második burgonyapüré,sajttal sonkával töltött husival,káposztasalátával volt.Jó nagyadag volt,alig birtam megenni.

Bia már álmos volt,ugyhogy lefektettem 2 körül.

Mikor elaludt a sógornőm ott maradt vele,minket meg kivitt a párom a temetőbe.Ő aztán visszament Biához.Mi meg anyuval neki álltunk gazolni,kapálni,ültetni stb.Jó kis program volt,3 és fél órán át csináltunk két sírt.Az apuét meg az apai nagymamámét.Már a párom ránk telefonált megvagyunk- e még?6 után értünk vissza,Bia már nagyon várt,még a telefonba is mondta:"anya gyere már".Hiányoztam neki.Állítólag mikor aludt délután felébredt közben,hirtelen meg is ijedt,mert nem tudta hol van,de aztán megnyugodott és visszaaludt.Ezért is akartam,hogy a párom maradjon vele,mert ki tudja,hogy ordított volna,ha még ő sincs ott.

Én baromira elfáradtam,lezuhiztam és bebujtam kicsit az ágyba.Bia még elemében volt,ugyhogy lementünk még vele kicsit az utcára szaladgálni,kutyát kergetni stb.Találkoztunk egy kislánnyal aki 14 hónapos volt és Pannának hívták,Biát elkezdte szeretgetni, ölelgetni.Olyan aranyosak voltak együtt,csak nem tudtam képet csinálni,mert a gép meg fent maradt a szobában.

Aztán felmentünk,mert rengeteg szunyog volt és baromira éhesek is voltak.Mi is megvacsiztunk,aztán Biát is megmostam pizsamát rá,persze egyáltalán nem akart aludni.Mi még lementünk beszélgetni tesómékhoz,éjfélig lent is voltunk.Ettem fini sütékét,olyannyira izlett,hogy reggelre herpesz lett a számon.Bár nem biztos,hogy attól.

Bia maradt anyuval fent,aztán egyszercsak elaludt fél 10 körül csak sikerült neki.

Vasárnap 8 körül keltünk,bár én elég furán aludtam éjszaka.Nah mindegy.Megreggeliztünk,aztán indultunk meglátogatni nagymamámat,aki már 86 éves.Sajnos már egyedül nem tud járni,így keresztanyám gondozza,ápolja.Ott is Biának az első mi volt?Persze a kis tacskó kutya,de ő nem díjjazza,ha kergetik.Sőt nem is igen szabad közelíteni hozzá,mert harap.

Ott is eltöltöttünk vagy 2 órát,beszélgettünk stb.

Aztán anyuék még visszamentek meglocsolni a temetőt,de mi nem mentünk,mert ugy gondoltam Bia ebédel és alszik egyet.Ugy is volt megebédeltünk és most ketten Biával mi aludtunk.A párom megjavította  a bátyámék gépét,meg forma 1-et nézett.4 körül keltünk fel,én is akkorát aludtam.Összepakoltunk,uzsi,búcsúzkodás és indulás haza.Fél 8 körül értünk a városba.

Bia mindenkinek nagyon tetszett,produkálta is magát,bár először félénk volt.Elég ritkán találkozik velük.(Sajnos)Így telt a mi kis hétvégénk.Hu de hosszu volt leírni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr216245522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása