HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.09. 21:44 pocakbebi

A mai napunk viszonylag korán indult,háromnegyed 7-kor.

Délelőtt sétálni voltunk,találkoztunk pár baráttal,barátnővel.Beszélgettünk a kullancs elleni oltásról,meg a bárányhimlő elleniről,többen azt mondják,hogy be fogják adatni a gyereknekSzerintem én is beszélni fogok a dr.-nővel és beadatom neki.A szunyog is olyan sok a városban,hogy fényes nappal megmarják az embert.

Jah,és vásárolni is voltam.Vettem magamnak egy pamut melegítő együttest viszonylag olcsón,és nem kínai,meg egy aerobicnacit.Próbáltam bikinit is,de azzal még talán ráérek kicsit,jövő hónapban is.Utána haza jöttünk,Biát gyorsan megetettem és lefektettem,hamar el is aludt.

Érdekes, tegnap este és ma is hozzá mert nyulni kézzel a kajához,ami nála nagy szó,mert sosem szeret maszatolni.Mindig azt várja,hogy én etessem.

Délután volt néhány intézni valóm, ugyhogy lementem a városba egyedül.Pelust is akartam venni,de sajnos nem volt a rossmannban mega pack,talán holnap lesz.Gondoltam elmegyek a DM-be, de akkora szél lett,hogy inkább haza igyekeztem nehogy elázzak.Végül is kicsit sikerült megáznom,de nem volt vészes.A postára sem jutottam el,nah jól elintéztem amit kellett.

Délután nem voltunk lent,egy darabig esett,aztán már nem volt nagy kedvem lemenni mikor elállt az eső fél 6 után.Neki kezdtem pakolgatni a szekrényekben,mostam,elmosogattam,ruhapróbát tartottam,kiselejteztem a nagy ruhákat.

Bia egy darabig szépen eljátszott,aztán elkezdett mindent szét dobálni.Gondolom megunta.Aztán hívtam,hogy segítsen nekem.Amit rábíztam azt szépen meg is csinálta.De a játék elpakolás már nem ment neki.Én szedtem össze mindent.

Megvacsizott,jó sokat evett,de mostanában vagy 2 hete elég furán kakál.2-3 naponta csak,volt hogy erőlködött,volt,hogy nem.Nem tudom mitől lehet,pedig banánt nem adok neki.Mi fogja meg a hasát???Normális lehet ez ebben a korban?Most is vártam fürdés előtt,hogy hátha lesz vmi,de semmi.Mostmár írni fogom a naptárba mikor van neki,hogy pontosan tudjam.

Estére elég hisztis lett,csapkodott mindent össze- vissza,nem tudom mi ütött belé?Biztos a frontot érzi.Vagy csak álmos volt?szerencsére 9 körül el is aludt.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr676245525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

réka 2006.05.10. 22:13:17

Szia! Mi a keresztneved és hol laktok pontosan?

2006.05.10. 22:29:56

Réka:Miért kérdezed?Ismersz talán?

réka 2006.05.10. 22:34:00

ismerős vagy, de lehet h csak látásból

2006.05.10. 22:48:43

Margó a nevem és Tiszaújv.ban lakunk

réka 2006.05.10. 23:03:54

Köszi szépen, akkor nem ismerhetlek. Nagyon szép város, kitűnő a strand. Gyönyörű a családod! :)

pocakbebi 2006.05.10. 23:11:28

Köszi réka:))) Jó lenne már strandolni:) Merre vagy,hogy jártál már itt?Bár itt nagyon sokan megfordulnak:)

nevada 2006.05.11. 06:37:25

Strandolni tényleg jó lenne:)

Anita 2006.05.12. 07:23:29

Mi ez a csend?
süti beállítások módosítása