HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.27. 00:13 pocakbebi

A mai napunk hajnalban indult,Bia harangszóra kelt 6-kor,igaz éjszaka egyszer sem volt fent.Utána már sajnos nem aludt vissza.Ugyhogy 7-kor fel is keltünk.(Ugy volt,hogy mi is megyünk Debrecenbe a párommal,de valahogy nem akarózott.Ráéreztem,ő sem járt nagy szerencsével.)Így már 9-kor elindultunk levegőzni,sétáltunk,játszón voltunk hintázni.Tele volt a játszótér hasonló koruakkal,mint Bia.Megértem, hisz délután már a nagyobbak randaliroznak ott.Olyankor nem szívesen megy oda az ember.Délelőtt nyugisabb.Aztán még boltba mentünk,bár nem sok mindent vettem csak a fontosabbakat.Nehéz lett volna olyan felpakolva hazajönni Biával.11 után már itthon is voltunk,mert ugye elalvás előtt még ebédeltetni kell a kisasszonyt.Kiteregettünk,megebédeltünk,le is fektettem Biát, már negyed 1-kor elaludt.Aztán én is ledőltem fél 2 körül,ugye elég kialvatlan voltam,4-ig aludtunk mindketten.Aztán még felkerekedtünk a délutáni sétánkra,volt motorozás,hintázás.Apával még elmentünk egy ismerős autószerelőhöz,mert az egyik csavar beszorult.Meg még egy vásárlás ami délelőtt kimaradt.Ahhoz képest,hogy sokat aludtunk délben Bia már 9 után elaludt.Én még nem nagyon vagyok álmos most sem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr556245551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.04.27. 07:20:13

Ilyenkor még fennt vagy?

Juditka 2006.04.27. 12:30:38

Hajjaj mi éjjeli baglyok vagyunk, nem igaz? ;)

Anita 2006.04.27. 12:34:57

Én akkor javában alszom csajok,de majd,ha lesz baba,lehet csatlakozom a Bagolyklubhot!:D

2006.04.27. 21:36:12

Anita:Fent voltam még, ugyanis aludtam egy jót délután:) Juditkával diskuráltunk:)mindenféléről:) Amugy olyan 11-éjfél körül szoktam lefeküdni:)
süti beállítások módosítása