HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.21. 23:45 pocakbebi

Ma Bia iszonyú korán kelt, 6.30-kor és nem aludt vissza,nem tudom mi volt vele.Mesét nézett,aztán reggeliztünk,nagyon örültem mert jól evett.Lehet visszajön végre az étvágya.Délelőtt elnéztünk a  cipőboltba,megsasoltam milyen gyerekszandik vannak,már volt egy pár féle,mostmár folyamatosan jönnek,azt mondta az eladó.Nekünk tavaly Maus volt,az árban még nem olyan vészes,meg voltam vele elégedve.4500 Ft most is az,szerintem olyat veszünk,ha lesz vmi lányos színben.Eldöntöttem vmi (halvány) pasztell rózsaszínt szeretnék neki.Tudom ez hülyén hangzik,de most olyan kell.Jah és 22-es méret jó rá.A tavalyi pink volt és 19-es.Jól megnőtt a lába.Láttam egy nagyon jó cipőt magamnak,sokkal jobban tetszett mint amit vettem a multkor,hát ha akkor lett volna ilyen,lehet azt veszem.De sajna most sem volt 36-os.Amugy lehet megveszem,aztán 5 évig nem veszek cipőt.Aztán még játszóztunk kicsit.Ilyenkor délelőtt jobb,nincs tumultus.A vonatosra mentünk,az a legjobb most a városban és nincs is messze tőlünk.Bia csak ugy tudja,merre kell menni,megáll az eszem.Volt ott egy kisfiú a nagymamájával, 26 hónapos volt és még szinte semmit nem beszélt,panaszkodott a nagyija rá,viszont már szobatiszta napközben.Hát hiába minden gyerek más.De mikor elmentek akkor integetett meg még puszit is dobott nekem,cuki volt.

Az ebédelés is jól sikerült,nagyon örültem neki.Most az alvással volt gond,azt hittem mivel korán kelt el fog aludni hamar,de ez nem jött be.2-kor aludt el,de csak fél 4-ig,akkor felsírt és már nem is aludt vissza.Délután néztünk mesét,meg babákat öltöztettünk,ő le én fel.Könyvet olvastam neki.Aztán hajat mostam,megvártuk a párom míg haza ér angolról és lementünk még kicsit.Elvittük a nagy babakocsit anyuhoz,hogy tárolja nekünk amíg újra nem kell,mostmár csak a kis kocsit használjuk.Este is szépen evett Bia,nagyon örültem,hát hiába nekem ez fontos.Barátok közt után elaludt.Szép álmokat mindenkinek!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr276245559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nevada 2006.04.23. 17:59:35

Akkor a recept egy egyszerű kelt tészta lekváros kiflinek felsodorva:)) 50 dkg liszt, 2 dl tej, 3 dkg élesztő 9 dkg cukor, csipet só, 10 dkg margarin kelttésztának megcsinálni (én gépbe szoktam) majd kinyújtom 3szögbe vágom és bele a lekvár, feltekerem megkenem vaniliás tejjel és sütni:))

Juditka 2006.04.23. 20:29:51

Nem tudod te mi az az iszonyú korán. :) Bence mellett ezt átértékelnéd. Nálunk a 6.30 már jó. :)

Anita 2006.04.24. 12:06:32

Csajok nem semmi olyankor felkelni,úgy is,hogy otthon vagy. Nekem az 5:40-es reggeli kelés elég nehezemre esik így is!:( Mi van veletek? 7vége?

pocakbebi 2006.04.24. 13:27:42

Meg vagyunk Anita,csak nem jutottam a géphez,mert foglalt volt:)

Anita 2006.04.24. 13:30:05

Párod elfoglalta?:D

pocakbebi 2006.04.24. 13:38:50

Aham dolga van rajta,majd írok,mert most nagyon nincs idő rá sajna.:(((
süti beállítások módosítása