HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.20. 22:44 pocakbebi

Reggel fél 9-ig aludtunk,de így is alig bírtam magamhoz térni,nem tudom miért.Délelőtt elviharoztunk egy pár helyre,vettem parfümöt magamnak.Véletlenül a párom telefonját vittem el a nagy sietségben.Erre megyünk az utcán,hallom csörög egy telefon,ugy mint a páromé.Nem hagyja abba.Ekkor észreveszem,hogy az én táskámban csörög.Hát ő hívott az enyémről,hogy elvittem az övét.Hát hiába,van ilyen, egyforma a telefonunk.Én meg csak felkaptam az egyiket.Hazafelé jövet megálltunk a játszótéren hintázni kicsit.Alig akart Bia hazajönni,de beraktam a kocsiba és bekapcsiztam a csatot,aztán csak megnyugodott.Nem volt nagy hiszti.Itthon viszont igen,az ebédnél kicsit felhúzott.

Ez történt:

Kiszedtem a levest,közben meglátta a másodikat azt kérte.Nah jó adtam neki,de az nem izlett.Aztán mégis leves,abból evett valamennyit.Nah, de ugy gondoltam adok neki még kajcsit,mert az nem volt sok.Felbontottam egy bébikaját.Kicsit melegítettem csak pár kanállal bekapott aztán megmakacsolta magát.Jó,kivettem a székből bevittem aludni.Aztán az apja bement hozzá,mert nem feküdt le.Közben neki telcsi csörgött,így kijött.Bementem én,odafeküdtem mellé.Erre elkezdett rúgdosni,forgolódni,csipni stb.Hiába szóltam rá szépen nem hagyta abba.Mérges lettem nagyon,hogy ő ezzel szórakozik.Mondtam neki,hogy fáj meg minden,ez nem játék, de csak csinálta.Kénytelen voltam egy kicsit rácsapni a fenekére,erre megsértődött és sírt kicsit.Mondtam neki,ha ilyen velem akkor aludjon egyedül és kijöttem.Közben ebédeltünk ő meg magyrázott bent.Hallottam,hogy azt mondja :anya gyere,apa gyere.Aztán egyszer csend lett és elaludt.

Fél 5 után keltettem fel,mert ugye lehet magától sosem kelt volna a nagy felhősödés miatt.Olyan sötét volt.Délután itthon játszott az új kávéskészletével.Átjött anyu is,hát kicsit összeszólalkoztunk a nevelési elveken,ugy elment nem is köszönt.De majd megbékél,szerintem akkor is igazam van.Hiába drasztikusnak tünik amit mondok,csak Kata tanácsát próbáltam követni este.Nem adtam csak egyféle kaját vacsira,mivel nem ette, anyám szerint próbálni kellett volna még mást is.Erre mondtam neki,hogy ezt már reggel meg délben végigcsináltam.Mostmár nem fogom.Szóval én egy könyörtelen anya vagyok,éheztetem a gyereket.De nem tudok mit kezdeni vele,ha nem akar enni.Pedig mindent megveszek neki a boltban,hátha ezt vagy azt megeszi.

Beszélek a védőnővel,hogy mérjük már meg  a súlyát.Olyan vékonynak tűnik,de lehet csak tényleg nyúlt,nem tudom.Nyugodtabb leszek,biztos,ha megtudom mi van.

Jah érdekes,este mikor lefeküdt,nem rugdosott.Használt neki a déli dorgálás.És szépen el is aludt,majdnem én is mellette.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr416245564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gkata 2006.04.21. 07:24:02

Könyörgök, ne méregesd már szegény gyereket! Nem fog attól hízni, ha megméred, sőt, többet enni sem fog! Majd 2 évesen megméritek és kész.:) Semmi baja, ez még a képekről is látszik, eleven, mozgékony, gyönyörű kislány! Amúgy meg semmi gond nincs azzal, hogy nem kínálsz neki hatszázféle kaját. Aki nem éhes, az ne egyen. Amikor Martin kicsi volt, én is kaptam a nagyszülőktől, hogy jaj, miért nem adogatom a szájába a falatokat, miközben játszik, vagy szaladgál. Hát erre én sosem voltam képes, főleg bizonyos kor után nem. Mindig hagytam, hogy annyit egyen, amennyit akar. És lám, még mindig nem halt éhen.:))) Szóval no para. És ne méregesd!!!

Tyúkanyó 2006.04.21. 08:51:39

Szerintem jól csinálod az etetést. Ezt a harcot én is megvívtam a fiaimmal. Először kínálgattam őket mindenfélével, aztán amikor oda jutottunk, hogy ebédre 4-5 bébiételt is felbontottam, de egyik se felelt meg nekik, akkor megelégeltem. Egy hét múlva a nemszeretem főzelékeket is cuppogva ették. Most is az a helyzet, hogy néha rosszallóan néznek az ebéd láttán, de 5-10 perc alatt rájönnek, ez a menü, aztán lassan csak elfogy. Ha meg nem, akkor kapnak valami egészséges, könnyen emészthető rágcsát (bulátát, almát) és következő evéskor örömmel megesznek bármit. Az más dolog, ha egy bizonyos ételt nagyon nem szeretnek és következetesen mindig elutasítják. Akkor nem is erőltetem. De ha valami egyszer lemegy, máskor meg nem, az csak passzió. Én is megkapom anyukámtól, hogy milyen vagyok. De szerintem a nagymamák már csak ilyenek, azt hiszem, mikor ők neveltek minket, nekik se ez volt a véleményük.:)))

Panka 2006.04.21. 09:06:34

Nekem is nagyon vékonyak voltak a fiúk kicsinek.Már akkor is azon gondolkodtam, hogy hogy lehetett, hogy az apukám megtanította, hogy mindent meg kell enni.Bár kiskorúkban is elleneztem, hogy rohangálás közben egyenek, meg hogy sok fajta kaját odategyek eléjük.Bár nem mondom, hogy sok sikerélményem volt.(Elég vékonyak voltak a fiúk)Aztán elváltam és hazajöttem a szüleimhez, és ezután a gyerekeket sikerült az apukámnak rászoktatni, hogy mindent megegyenek(na jó arra odafigyel, hogy amit nagyon utálnak azt nem csinál),de nem válogatnak.Bár nagyon finoman főz.Ja és mi általában 10-en eszünk,az képtelenség lenne, hogy annyi fele főzzön.

Juditka 2006.04.21. 11:21:41

Én is ezt tanácsoltam, hogy adj egyfélét, ha éhes megeszi, ha már korábban evett olyat és ízlett. Próbálgatja a határait, meddig mehet el, anya előveszi-e még a huszadik féle kaját is. Én is azt csináltam, hogy ha nem evett rendesen ebédet, ment úgy aludni, utána vacsira egyből normálisan evett. :) Nem vagy te ettől könyörtelen, vagy kőszívű. Anya vagy és nem egy rabszolga.
süti beállítások módosítása