HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.19. 15:23 pocakbebi

Tegnap délután itt volt Bia féltestvére,Hajni aki 15 éves és már középiskolás.Kimentünk a szomszéd faluba,megnéztük a Tiszát mennyire van fent.Annyira nem vészes,láttam már nagyobb vizet is.Pl.ahol a nagymamám lakik Tarpán.Nah ott kint volt a viz 2000-ben.Sétáltunk egy jót nagyon szép idő volt.A párom fényképezett,dehát elég használhatatlan képeket.Talán egy van benne ami elmegy.Ma délelőtt elmentünk Biával zoknit venni.Akkora a lába,hogy minden zokija kicsi rá.Ugye eddig harisnya volt,meg még most is ha hűvösebb az idő,de már beszereztem néhány zoknit is.Meg magamnak fettem egy bugyikát.Tegnap kaptam Otto katalógust,kéne már pár cucc nekem,fel is vetettema  páromnak,mik tetszenek.Majd összeírom és meglátjuk mit szól hozzá.Tényleg nincs egy göncöm se,na de tényleg.Meg majd egy parfümöt szeretnék,mert elfogyott.Ő is megnézi a blogott,hátha megszán vele.Előre is köszi neki.

Ha felébred Bia megyünk át anyósomhoz,ott lesz a varrónőm (sógornőm) fel kell aljaztatnom a farmert amit  a multkor vettem,5-6 cm-t le kell vágni annyira hosszu,vagy a lábam rövid???Szép napot mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr846245569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása