HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.14. 23:16 pocakbebi

A mai nap már határozottan jobb volt,mint a tegnapi.(Jah és nem ittam neo-citrant, mert éjszaka már fájt tőle a gyomrom,nagyon égett,ugyhogy mostmár hanyagolom.Bár még délelőtt amikor boltban voltunk kicsit izzadtam a baciktól,de délután sokkal jobb lett.Bia átment addig anyuhoz amig lementünk vásárolni,nem akartam szegényt oda cipelni.Ilyenkor mindenhol nagy a tömeg,az emberek szinte ugy vásárolnak,mintha legalább világvége lenne és holnap már nem lehetne kapni semmit.Képpesek felvásárolni az egész boltot .Bia délután szépen aludt,nem is köhögöt talán egyet alvás közben.Ennek nagyon örülök,mert csak rendbejön lassan.Este már az étvágya is sokkal jobb volt.

Holnap lehet elmegyünk kirándulni, ha már mindenki jól lesz és jó idő lesz.Bár ez most elég hihetetlen, mert ma is fújt a szél, zuhogott az eső, nagyon rossz idő volt.

Vasárnap anyósoméknál ebédelünk.Mégis.

Vettem tojásfestéket, meg matricákat rá, ugy gondoltam Biával fogunk tojásokat csinálni.Biztos nagyon tetszene neki.Hétfőre csinálok egy tejfölös-mustáros krumplisalátát amit egy ujságból néztem ki.Remélem jó lesz.Lehet sütök még vmi sütikét is ha lesz kedvem, láttam egy jó meggyes receptet.Ja meg még valami sonkás-aszpikos akármit is csinálok.Ezt is kinéztem valahonnan.És várjuk a locsolókat,meg vannak a csokitojások is.

Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr406245577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juditka 2006.04.15. 12:44:51

Szia! Jó kirándulást, bár gondolom már ott vagytok! Erre felénk egész szép idő, csak hát szerintem az erdőben elég nagy dagonya lehet. :( Mi meg megyünk ki Bencével apuhoz a tesómékkal, de este leszek. :) Puszi

pocakbebi 2006.04.15. 16:07:18

Sajna Juditka itthon ragadtunk,most a párom lett taknyos,de nagyon.:( Egész nap ágyban feküdt,én meg elmenekültem Biával itthonról,hogy vissza ne kapjuk:)
süti beállítások módosítása