HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.13. 17:05 pocakbebi

Ma reggel még nem volt az igazi,ugyhogy meg is ijesztettem magam az orvossal.De mivelhogy csak délután rendelt,délutánra sokal jobban lettem,így doki lefújva.Már biztos megmaradok,csak napok kérdése az egész.Iszom hűségesen a neo-citrant,ugy néz ki mégis segít.Ezen át kell esni mostmár,lázam nincs 37,2 körül ingadozik a hőm.Annyi meg kell.Bia nagyon édes volt reggel,átsétált hozzánk és bebújt az ágyba,közzénk.Aztán pár perc múlva megszólalt,hogy:"Mese kell".Ez azt jelentette,hogy kapcsoljuk be a tv-t,mert mesét akar nézni.Ez ugy 8 körül lehetett,ugyhogy nem sokára fel is keltünk.Jah és már ugy megbarátkozott a porszívóval,hogy az én orromat is ki akarta porszívózni.Persze én ki is tudom fujni.

Napközben nem nagyon tudott mit kezdeni magával,ugyanis én fetrengtem az apja meg mosogatott,pakolászott,vkinek meg kell csinálni helyettem.Ő meg biztos unatkozott,mert ebben az esős időben lemenni sem lehet.Épp most ugrasztottam anyut,hogy nem esik vigye le egy kicsit.Már feléri a kilincset, ma kétszer ki akart szökni,ugyhogy be kell kulcsolni az ajtót mostmár.Az az egy aggaszt,hogy olyan keveset eszik.Biztos,hogy még ez a betegség viselte meg és nem jött helyre az étvágya.Jövő hónap elején elviszem majd tanácsadásra,meg kell méretni hogy azért gyarapszik- e?Mert ugye a multkor sem nagyon hízott,a hossza viszont nőtt.Remélem minden rendbe lesz vele.

Most gondolkodom mit kell még vásárolni a hétvégére,mert 3 napja boltba se voltunk.Holnap vagy lemegy a férjem,vagy már én is vele megyek ha kicsit jobban leszek.Még egy darab csoki nyuszit se vettünk.Bár nem is akarok túl sokat vásárolni,nemrég dobtam ki még vmi 2 éves nyuszit ami megmaradt,megenni meg nem ettük meg.Ugyhogy csak névreszólóan veszek egy-két darabot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr926245580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása