HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.12. 20:08 pocakbebi

Tegnap felhívtam a dr.nő-t telefonon,mert Bia éjszaka köhécselt.Ugy tünt,mint akinek lecsuszott a váladék a torkára és az irritálja.Javasolt neki köptetőt,vettem is finom málnás Rhinathiol-t.Magamnak is bevásároltam Neo-citranból,mert éreztem már tegnap,hogy végem lesz.Engem sem kerül el ez  a fránya betegség.Először a torkom fájt,délben nem éreztem az ebéd ízét.Estére egyre rosszabb lett,ömlött a könnyem meg minden bajom volt.Ittam is a Neo-citranból délután is,de valamiért olyan álmos lettem azt hittem elalszok.Mivel Biával ketten voltunk itthon,áthivtam anyut,hogy játszon vele.Ő is fürdette meg,semmi erőm nem volt.Éjszakára még egy Neo-citrán,aztán alvás.Reménykedtem benne ma már jobb lesz,de a mai sem volt az én napom.Szerencsére ő már jól van,remélem nem fertőződik vissza.Én meg egész nap kurálgattam magam,mézes tea,neo-citrán stb.Meg persze délután aludtam vele 1-4-ig.De így is nagyon nyomott a fejem.Este megnézem a Barátok közt,meg szeretném még a Született feleségeket is.Aztán jöhet a Neo-cirtán.Péntekig remélem rendbe jövök,bár nem akarok nagy készülődést a húsvétra,de így még emberek közzé sem mehetek.

Meg persze mi is terveztünk kirándulást valahová,de hogy mi lesz még belőle,nem tudom.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr346245581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juditka 2006.04.12. 20:16:10

Szia! "Nálam" is kifejtettem, de ide is leírom, szerintem el kéne menned dokihoz. Lehet, hogy egy gyenge hatásspektrumú antibiotikum is segítene, hogy meggyógyulj! De úgy látszik, hogy ez már túlnőtt a Neocitranon. Ne várd meg, amíg valami szövődményed lesz...

Anita 2006.04.13. 07:21:52

Szerintem is menj el dokihoz,ha úgy érzed nem javulsz!

pocakbebi 2006.04.13. 09:30:49

OKÉ!Ígértem elmegyek:)
süti beállítások módosítása