HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.10. 22:07 pocakbebi

Hajnal fél 5-kor mentem át Biához,akkor ébredt először.Aztán még együtt aludtunk.Fél 7-kor kipattant a kisasszony szeme.Nem volt hajlandó tovább aludni.Nekem ez kicsit rosszul esett,későn feküdtem le.Megint nem akart reggelizni,szinte semmit nem evett,bármivel kínáltam.Pár darab keksz,krémtúró amit elfogadott.De azt is nagy nehezen.Azt hittem hamar álmos lesz,megebédeltettem még dél sem volt.De nem akart elaludni,pedig fáradtnak láttam.Aztán mivel én meg takarítottam, besegített kicsit,ugy a maga módján.Míg ebédeltem ő huzgálta helyettem a porszívót.Aztán kitaláltam hátha lent elalszik.Anyu levitte,de nem aludt el.Inkább hintázott egyet.Felmentek még anyuhoz is.Ott evett gyümölcsöt,vajas kenyeret,túrórudit.Aztán azt mondta haza akar jönni.Már a függönyfelrakás volt hátra csak,ugy döntöttem ennyi volt mára.Aztán megfürdettem Biát,vacsi nem kellett neki.Csak teát ivott,semmi mást nem akart elfogadni.Aztán leraktam az ágyra,mert nem akart a szobájába lefeküdni.Én is ledöltem mellé,2 perc mulva néztem már aludt is, este 7 -kor.Eddig birta.Gondoltam elmegyek fürdeni én is gyorsan,míg nem kezdődik a film.Egyszer csak hallom,hogy sír, 8 után pár perccel lehetett.A férjem bement hozzá,de ő csak sírt,sírt...

Én is kiugrottam a kádból,berohantam...

Hiába kb. 20 percet ordított tovább.Bármit kérdeztünk,csak ordított.Nem értettem mit mond.Aztán nagy nehezen sikerült megnyugtatni.Adtunk neki panadolt,mert azt hittük fáj vmije.De végül is nem tudom,hogy kellett e???Negyed 10-kor elaludt a mi ágyunkban,aztán átvittük a helyére.Remélem nyugodt éjszakája lesz.

Jó éjt mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr336245583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása