HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.26. 17:24 pocakbebi

Tegnap délután sétáltunk lent egy jót, apa, anya és Bia.Bár Bia sosem arra ment amerre mi akartunk.(Kinéztem egy jó sportcipőt meg egy melegitőt hozzá).Estére jól elfáradt,jót tett neki a friss levegő.9 körül el is aludt,még én is elszunyókáltam mellette.Aztán még Megasztárt néztünk.

Az éjszaka nagyon zürös volt.Megint felkelt,először odamentem de az apjához akart menni.Ugyhogy átmentünk apához aludni,mind a ketten.De alig fértünk, felébredt és visszamentünk az ő szobájába.Ott jól elaludtunk.Mivel óraállítás volt,igy új idő szerint fél 10-kor keltünk.Reggeli után megint elküldtem őket a játszótérre szellőzni az apjával.

Persze én sem pihentem,sütés-főzés volt.Csináltam " Alufóliában sült csirkemellet,kolbásszal,szalonnával és héjjában sült burgonyával.(Köszi Juditka a receptet)Volt még pulykaragu leves,azt tegnap csináltam.Megsütöttem Anita sütijét is,a papagájszeletet.Hát mi tagadás fárasztó ez a sütés-főzés.Jól bekajáltunk.

Bia az apjával elaludt,én meg itt ragadtam.Még alszanak,de lassan keltem őket.Mi lesz éjszaka???Én meg megyek a kádba,hajat mosi,pancsizni egyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr206245606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása