HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.23. 22:09 pocakbebi

Szerda:

Vásárolni voltunk,sikerült cipellőt venni.Meg még egy nadrágot is.Bia délelőtt a mamával maradt itthon,nem akartuk magunkkal hurcolni most.Mire haza értünk,már megebédelt aztán el is aludt szépen.Délután még sétáltunk egyet,bár már kezdett hűlni a levegő.Éjszaka szépen aludt.

Csütörtök:

Fél 7-kor én néztem be hozzá,csodálkoztam,hogy nem kiabált nekem.Aztán 7-körül kelt fel.Pisit kellett vinnünk,mivel elfogyott a gyógyszer.Megint nagyon nehezen sikerült.Szépen visszatartotta.Másfél órába telt mire megszületett.Aztán mikor ráadtuk a pelust 10 perc múlva sok pisi lett benne,tehát biztos, hogy visszatartotta.

Ma sajna nem tudtunk lemenni,nagyon szeles idő volt.

Ugyhogy, ennek örömére takarítottam.Bia szobájában is szép rend lett.Sőt átrendeztem a szobáját kicsit,így napközben nagyobb a hely játszani,de hogy éjszaka mi lesz majd kiderül.(Remélem nem fog leesni róla.)Egyszemélyes most az ágya,ugyhogy ha felébred és hiv,lehet a padlón alszom ma.Ha hiányol holnap visszarendezem,nincs kedvem lent feküdni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr466245612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.03.24. 07:26:16

Ma már gyönyörű idő van,de azért a kezem kicsit fázott!:(

pocakbébi 2006.03.24. 09:02:41

Anita:megyünk is le sétálni:)))
süti beállítások módosítása