HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.20. 23:07 pocakbebi

Hajnalban Bia kiabált,hogy:"Anya gumi baba kell!"Kb. fél hat lehetett,nagyon örültem,hogy ilyen korán eszébe jut a játék.Odamentem,gyorsan megkerestem a babát a kezébe nyomtam és aludtunk tovább.Aztán vagy kétszer felnéztem,láttam ott szorongatja a babát.De 7 körül ugy döntött felkel.

Délelőtt takarítottam kicsit,majd anyósom jött át.

Aztán lementünk sétálni.Csodaszép idő volt,nagyon élveztük.Alig akarózott haza jönni.Bia motorozott lent.
Nagyon sok gyerekes ismerőssel találkoztunk,de mindenkinek fia van.Bia ez egyedüli lány,szinte kedvenc a csapatban.
Délben gyorsan haza jöttünk,ebéd, alvás.
A szomszédunkban pont ablakcsere volt,Bia meg ugy aludt,mint a bunda 1-4-ig.

A barátnőmmel elmentünk ,végigjártuk a fél város butikjait.A nővéremnek szülinapja volt, vettem neki egy felsőt.Magamnak meg egy bugyit:)

Délután átmentünk felköszönteni a tesómat,ugy néz ki tetszett neki az ajándék.(legalábbis remélem)
Persze oda is motorral kellett menni:)
Jól eljátszott ott Bia az unokatesóival,ugrált,szaladgált.(Náluk két fiú van 13 és 10 évesek.)
El is fáradt nagyon,fürcsi után még néztük a tv-t,ivott babatejet.Nagyon gyorsan elaludt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr46245614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása