HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Karácsony 2010

2010.12.31. 15:38 pocakbebi

Gyorsan megírom, míg van időm!:DDDDD Szóval a karácsonyra most nagyon készültem(tünk).Mivel ráértem, nem akartam mindent az utolsó pillanatra hagyni! Már egész december a készülődés jegyében telt, volt sok süteményezés, mikulásvárás, ovisünnepség stb.

Aztán eljött a várva várt este, Bia nagyon izgatott volt, a fát együtt díszitettük, de alig birta kivárni az idejét. Aztán a vacsora kicsit csúszott, 8-ra lettem kész vele. Mivel előtte anyukámnál voltunk ebédre, így későn tudtam elkészíteni. Jah, meg délelőtt már a fát kellett dísziteni:DDD Szerencsére a köhögés, a hasmenés alább hagyott.... így hódoltunk a finomságoknak. Anyukámnál beiglit ettünk, meg töltöttkáposztát ebédre.:)

A vacsora narancsos kacsa lett, friss salival és burgival.A sütik is készen lettek, finom volt a marlenka,a mézesek, még egy kis sós is sült!

Bia olyan biztos volt az ajándékában, szentül hitte, hogy azt kapja amit kért. Még vacsi előtt mindenki megkapta az ajándékát, majd vacsiztunk, játszottunk, beszélgettünk tv-t néztünk. Bia Samby-t kapott, előzetesben pedig egy 5 ujjas síkesztyűt,nővéremtől legót, másik nővéreméktől monopoly pénzeső társast, kapott még könyvet, ruhát, lps állatkát! Én apának egy pulcsit vettem:D, én könyvet kaptam tőle és egy Ákos cd-t :)

Az egyik napot anyukámnál, a másikat anyósomnál töltöttük.Hamar eltelt az egész ünnep....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr336244810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Á.Judit 2011.01.01. 13:54:39

És azt kapta amit kért? :) Nagyon boldog új évet kívánok Nektek! :) Puszi
süti beállítások módosítása