HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

6.szülinap képekben

2010.07.11. 10:07 pocakbebi

Múlthét szerdán ünnepeltük Bia 6.szülinapját.Az időjárás kedvező volt,nem volt olyan meleg mint most,így a pizzát is meg tudtam sütni, 3 tepsivel készült.Kedden meg tortát csináltam,Bia dobostortát kért,ahhoz sütöttem alapokat,aztán azt hittem nem sikerült és már 4 piskótát csináltam,végül feladtam.Másnap reggel rendeltem egy "üzemképes" dobostortát.Bár az enyim izre finomabb volt.A maradék piskótából meg csináltam egy gyümölcsös-barackos tortát,ami finom lett.

Az ajándékvásárlás is kb. olyan volt, mint a tortakészítés.A játékboltossal megbeszéltem előtte héten,hogy hoz nekünk egy gyereklaptopot,mert Bia nagyon azt szeretett volna.De sehol sem volt,ahol néztük.Kedd-szerdára igérte.Erre nem volt laptop,azt mondta nem volt a nagykerben.Közben valami kellett,de semmi olyan nem volt amit szerettem volna,végül abban maradtunk,hogy megvesszük a sminkelhető babafejet,azt is emlegette,mikor beszéltünk róla mit szeretne.Ráadásul előtte nap,az apja haját kidíszítette csatokkal.Igy az maradt,a laptopot meg majd ha lesz megkapja,ugy gondoltuk,mert pénzt kapott többfelől.Pénteken kiderült a Régió tele volt laptoppal,csak a kereskedő nem hozott.Sikerült is megvennünk!:)Nagy volt az öröm!

A gyertya fújás kicsit nehéz volt,mert csodagyertyát vettem,amit elég elfújni,mert mindig visszagyullad.Hi-hi:)))Kapott még egy "világutazók atlaszát gyerekeknek"- a nővérétől.

Péntek délelőtt Mariann volt itt az ikrekkel:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr266244837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása