HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Budapest Papp László aréna

2010.06.16. 19:09 pocakbebi

2010.június 6.-án hajnali fél 4-kor keltünk.Bia aznap éjjel anyunál aludt.Korán utnak indultunk,ugyanis apának 7-re ott kellett lennie.Nagyon korai ez a kelés,szinte alig volt időm aludni előtte.:D Szerencsére csak Nyékig mentünk kocsival,onnan sofőr vitte a zenekart tovább.Már fél 7-re odaértünk.Még akkor készült a díszítés és a próbák,hangszerelések zajlottak csak.Mivel minden üres volt,különböző helyeken ültem,mikor hol:D később a férfiöltözőbe voltam.:)Fél 9 körül már jöttek be az emberek,közben egy barátom csörgött,hogy kint vár engem,megvolt beszélve a tali.Őrület mennyi ember sorakozott a bejáratnál....kb.13 ezer jegy kelt el állítólag.Hihetetlen... FLP rendezvény volt és már 3.alkalommal jutott tovább a zenekar.Ezt most én sem hagyhattam ki,hátha ez az utolsó alkalom.De nem, júliusban ismét megyünk!Én is megyek,nagyon jó buli volt,nagyszerű embereket ismertem meg!Tetszett!Képeket majd mellékelek:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr1006244841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2010.06.18. 08:29:07

Gratulálok Jocóéknak! Nagyon ügyesek, csak így tovább a menetelésben! :) Ja, és a londoni babához is gratulálok, remélem lesz időnk hamarosan egy kicsit nyugisan beszélgetni! :) Puszi
süti beállítások módosítása