HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Megint taknyos...

2009.10.19. 22:08 pocakbebi

Múlthét pénteken mikor hazaértünk az oviból,már szipogott Bia.Előbb azt hittem csak  a hideg-meleg miatt van.Aztán kiderült taknyos lett. Nagyon örültem,szombaton lett egy kis hőemelkedése is hozzá,meg százezerszer fújta az orrát,könnyezett a szeme.A nagy szlben biztos megfázott,vagy nem tudom.Az okos ovónők kihozták őket,pedig csak az ment ki akinek muszáj volt. Vagy nem tudom...már ötletem sincs.Pedig kap vitamint,próbálok neki sok gyümölcsöt is adni,de hiába.Eldöntöttem mostmár kipróbálom a bérescseppet.Sokan dicsérik,hogy nem betegszik meg a gyerek és jó az étvágya is.Már jobban van,ma igaz itthon maradt,de holnap már szeretném vinni.Olyan sokat hiányzik ebben a hónapban.Minden este olyan nehezen alszik el,már ezzel sem tudok mit kezdeni.

3 napos tanfolyamra járok.Álláskeresési technikák.Marha jó,csak azt nem tudom minek...Főleg,hogy már voltam egyszer ilyenen...Nem baj,megtanítanak önéletrajzot írni,csak azzal nem lesz több lehetőség.Nem az a baj,hogy nem tud az ember önéletrajzot írni.Mindegy... amugy nagyon szórakoztató,vannak jópofa emberek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr666244919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorane 2009.10.23. 21:40:25

Kukkoltalak!Puszi és pótoltam az elmaradásokat :) Bia gyönyörű!
süti beállítások módosítása