HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Hideg lett :(

2009.10.15. 14:22 pocakbebi

Míg múlthéten még rövidujjuban is jártunk,mert délután olyan meleg volt,néhány napja nagyon hideg lett.Bia még szandálcipőt hordott,hét elején vettem neki egy zárt cipőt,ma meg már azon gondolkodtam,hogy inkább téli bakancsot adok rá.Én is elővettem egy félcsizmát és egy vékonyabb télikabátomat.Ő is felvett egy meleg kabátot,sapkát,sálat és még kesztyűt is követelt reggel.Hihetetlen milyen hideg lett.Ugy látszik nyakunkon a tél?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr736244920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása