HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Orvososdi még mindig...

2009.10.04. 21:28 pocakbebi

Csütörtöki orvoslátogatásom során kénytelen voltam bevállalni a gasztroenterológiát,beutalóm van,bár most az időpontot nekem kell megkérnem.Gyomortükrözés,hurrá!Azt mondják túl lehet élni.Félek, mert annyit fájt a gyomrom az utóbbi 2-3 hónapban,havi szinten előjött.Most pl. hogy szedem a quamatelt,így egész jó,nem fáj azóta nem mardos a sav.Remélem nincs nagy gond és megoldódik ez is.

Pénteken Biát visszavittem a dokihoz,sajnos helyettesítés volt.Még el sem mondtam,hogy mi a panasz,már majdnem kiraktak az ajtón.Egész éjjel köhögött,alig aludtunk.A drúr nappalra köptetőt, éjjelre köhögéscsillapítót rendelt el.Kedden kell visszamenni,addig nincs ovi.Már jobban van Bia,néha kicsit köhög napközben,meg hajnalban hallottam kicsit,de már nem vészes.Remélem meggyógyul végre!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr36244930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2009.10.05. 13:32:30

Szia! A nővérem egy hete volt gyomortükrözésen, és itt nálunk Tatabányán végzik ezt altatásban is (nem igazi altatás, inkább kábítás), és semmit nem érzett belőle. Jóval humánusabb. Igaz magánrendelésen, pénzért, de hátha van felétek is ilyen lehetőség. Jobbulást mindenkinek!

margit2 2009.10.05. 18:38:08

Mielőbbi gyógyulást kívánok Nektek! %wink%
süti beállítások módosítása