HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Mindenről...

2009.09.21. 22:02 pocakbebi

Vérge rászántam magam az írásra,hogy hányszor elkezdtem már átgondolni mit akarok írni.Nem jó ennyi időt kihagyni,mert elkeverednek a gondolatok.

Bia ovis élete elkezdődött,szeptember elsején.Még két évet fog járni oviba,most nagyközépsős.Az első két hétben kicsit nehezen ment az átállás,reggelente cirkuszolt,hogy nem akar ott aludni,(mivel nem is alszik).Így nehéz neki az alvásidő.Két délután hazahoztam,mert épp volt intéznivaló és nem voltunk itthon,nagyon örült is neki.Meg kicsit taknyosnak tűnt.Bár az sem volt igaz kb. 3 szor kifújta az orrát,szerinte taknyos volt.Persze én meg apa akkor mit szóljunk?Most kecmeregtünk ki a megfázásból...

Mostmár azt hiszem visszaszokott az oviba,de mindig nagyon várja,hogy érte menjek délután,persze akkor meg nem készül,hanem várni kell rá,mert játszik.

Mesejátékra és gyerekjógára fog járni,ezeket szeretné.Még az angolt is nézegette,de egy időpontban van a mesejátékkal,vagy előtte,az meg már sok lenne,egynap annyi minden.

Apa kórházban van,szombaton ki kellett hívnom az ügyeletet,mert begörcsolt a hasa (kicsit hülyeséget csinált,csak zöldséget és gyümölcsöt evett-méregtelenítés céljából,de nem birta),a dr.nő rendes volt,mert sürgősségire küldte.Itt is bejött,hogy két kórházba vitte a mentő (pont előtte hallottam az esetet a tv-ben) nagyon féltem mi lesz.Előbb az egyik kórház,vérvétel,uh,stb. Utána át a megyeibe,általános sebészet,megint vérvétel,uh,rötgen.Szerencsére megoldódott a probléma,nem kellett műteni.Már jönne haza,csak még nem lehet kapott egy halom infúziót,hashajtót, még ma sem nagyon ehetett csak leveslé,meg folyadék,abból is kevés.Nem tudom miért koplaltatják ennyire,lesz e még valami vizsgálat,vagy csak ugy vannak vele,hadd tisztuljon ki.Tegnap is voltam hozzá,bevittem a cuccokat,mert olyan hamar jött a mentő,nem volt már idő összepakolni.Ma is bementem egy kis időre.Holnap nem tudok,dolgozom,majd szerdán,de remélem mielőbb hazaengedik.

Ma sikerült elkérnem Bia gasztros leletét is,a vérvétel eredményen msot azt írják,hogy már nem vashiányos.Érdekes,a multkor még szörnyen vashiányos volt,nem is kapott rá akkor semmit,most kezdtem kb. egy-másfél hónapja adni neki.Szóval nem értem.De hogy ezekbe az egészségügyesekben nem szorult egy kis kedvesség,tisztelet a kivételnek.Kijön az asszisztensnő,elmondom miért jöttem,mit szeretnék stb.erre olyan mogorva volt,hogy azt hittem bekap.Majd 5 perc mulva megjelenik a lelettel.A vicc az az egészben,hogy telefonon kellett érdeklődni,érdeklőtem is,nem birták kileletezni,elkérték a számomat,hogy majd felhívnak.Eltelt már 1 hónap,nem hívtak.Mivel ma ott voltam,ugy gondoltam személyesen bemegyek elkérni,erre majd bekapják az embert.Nem értem...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr336244932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2009.09.22. 19:16:38

Hú apának jobbulást

pocakbebi 2009.09.23. 19:17:54

köszi:) már sokkal jobban van!

dr.szöszi 2009.09.26. 11:37:59

Tud valaki valamit g.kata blogjáról????

gkata 2009.09.27. 16:47:46

Én tudok. Határozatlan ideig szünetel. De aranyos vagy, hogy érdeklődsz, köszönöm.
süti beállítások módosítása