HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Gasztroenterológiai kontroll

2009.08.12. 21:17 pocakbebi

Ami múlthét hétfőn volt.Hogy telik az idő?Sajnos nem tudtam elmenni a gyerekkel,mert a munka miatt nem ugy jött össze. Ugyhogy itthon izgultam,aggódtam stb. Apa vitte el Biát,anyósom meg elkisérte őket.Az én kis hősöm,nagyon meglepődött,meg persze mi is,mert nem gondoltuk,hogy vérvétel lesz megint.De csak vettek vért,eredmény még nincs,de a vashiány miatt kellett megint.

Még csináltak egy másikféle vizsgálatot is,valami verejtékvizsgálatot,annak az eredménye rögtön meglett,jó lett.

Viszont Bia fogyott kicsit az előző mérés óta,hát erre számítottam valami miatt alig eszik,talán a meleg miatt volt,nem tudom.A főtt étel alig kell neki,nagy ritka amit megeszik,nagyon nehéz most emiatt vele.Vettem is neki egy halom vitamint,hátha valamit javít a vérképén és étvágya is lesz.Hétfőn visszamentünk a körzeti drnőhöz,megbeszélni vele a dolgokat.Felírtak sokmindent javaslatba,pl. laevolac-ezzel nem értek egyet,feleslegesnek tartom állandóan adni neki,kreon kapszula-ezt ugy döntöttük megpróbáljuk,de csak rövidtávon,vasat,vitamint kap,probiotikumot is,rostdús táplálkozás,azt is próbáljuk persze amennyire tudjuk tartani,valamint kaptunk két kis üvegecskét alami wéber vizsgálathoz,ezzel a vas felszívódását nézik meg.Viszont ami meglepő júliusban 108 cm volt Bia,most egy hónap múlva meg 109 cm.Hát nem csoda,hogy ilyen vékony,ha nyulik,dehát hízhatna is.

Szóval most ezerrel próbálnám táplálni,ahogy tudom,de helyette nem ehetek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr436244947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása