HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Rémület éjszakája...

2009.06.22. 12:23 pocakbebi

... avagy Bia péntek éjjeli "hányásatrakciója".Amitől nagyon megijedtünk!Már épp feküdni készültem,mikor 23 óra felé lehetett és valami köhögésfélét hallottam a gyerektől,majd valami fura hangot.Mire átszaladtam már az egész ágyat beterítette,mindene olyan volt még a haján is lógtak a dolgok.Gyors kiszaladás a fürdőbe lezuhanyoztattam,lázat mértem stb.Apa összeszedte az ágyat,mindent mosni kellett,még a matracot is.Kicsit itattuk vizzel,de még vagy 3-szor jött belőle,azt már lavorba sikerült.Felhívtam az ügyeletet,mert semmi ellenszerünk nem volt.Kijött a doki,alaposan megvizsgálta.Kicsit megijedtünk,mikor azt mondta,hogy a hányás lehet agyhártyagyulladás tünete is,de a tarkója rendben volt.Így megnyugodhattunk.Kapott egy b6-ot,felírtak neki kúpot,meg kapott sumetrolimot,esetleges bélfertőzésre.Apa lement hajnali fél 2-kor a gyógyszertárba.Majd betörte az ajtót,mert az okos nem olvasta el,hogy telefonálni kell,a csengőre meg nem jött ki senki.Aztán véletlenül mégis jött a patikus valaki felhívta,de az meg nem volt ott.Szerencsére utána már aludtunk,már amennyire kb. 3 utántól fél 7-ig.Meg délelőtt is sikerült pihenni.Diétáztunk,szerncsére már rendben van.Eszeget is,bár még inkább könnyű kajcsikat kap.Jól érzi magát.Ugy látszik valami nyári vírust kaphatott be.Még a héten vittem volna oviba,délelőttönként.Így már nem viszem ugyhogy elkezdődött neki a nyári szünet.

Már csak vissza kell hiznia,mert július 7.-én mérésre megyünk a tanácsadóba 5 éves státuszra.Csak ne lenne ilyen esős idő egyszerűen már mindent csináltunk idebent.Elég uncsis már így,mindenféle társasjáték kirakó,gyöngyfüző,lego előkerült.

Ma végre eljutottam a fül-orr-gégészetre,semmi probléma nincs góckutatás rendben.A fejbőröm kicsit kipattogott valamelyik szertől,ugyhogy most szünetelek vele.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr506244955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2009.06.25. 20:13:28

Ó nagyon sajnálom, hogy ilyen rettenetes éjszakátok volt... Remélem, hogy hamarosan teljesen rendbejön a kis Bia! %wink%... Te is vigyázz magadra! %smile%

gorane 2009.06.26. 17:11:51

Remélem most már minden rendben van!!!Kicsit lemaradtam ,de most pótoltam az olvasnivalókat! Puszi!♥

vnjudit 2009.06.30. 05:33:05

JObban vagytok már?

pocakbebi 2009.06.30. 15:52:02

Persze vnj,1 napos betegség volt!:)
süti beállítások módosítása