HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Anyák napja és évzáró az oviban

2009.05.14. 22:17 pocakbebi

Igen,tegnap volt ez a rendezvény.Egész nap görcsben volt a gyomrom,igazából nem is tudtam miért. Délben haza hoztuk Biát,mert délután még frizurát kellett készítenem neki.Apró kis szilikongumikkal,sok kicsi csurit,amiből darázsfészek szerű akármi lett.És jól sikerült,életem első ilyen műve.

Délután előkészítettem a ruhákat,a blúzom a gyerekszobában lógott,mivel még délelőtt erkélyüvegezés folyt a nappaliban.Így a gyereknél vasaltam.3/4 4-kor érszrevettem valami foltot a blúzomon,az én kis drágám valami kajás kézzel hozzányúlt,3 kis újjlenyomat maradt utána,gyorsan kiöblítettem azt a részt,de folt maradt,3-szor csináltam meg mire jó lett,a vasaló megszárította és felvehettem! Negyed 5-re már az oviban voltunk.Csodaszép műsort adtak a gyerekek,az első részben pillangóvá,katicává,hangyává változtak.Mindenkinek volt külön szövege is!Aztán kivonultak és virággal és ajándékokkal köszöntötték az anyákat,nagymamákat.Megható volt!

Hazafelé még csináltunk pár képet az udvaron,döglődő gépünknek köszönhetően elég silány lett. Biának sikerült egy hátast dobnia,a kopogós cipőben,de szerencsére nem ütötte meg magát,a harisnyája bánta csak.Miért kell ünneplőben szappanbuborék után futni???

De amúgy IMÁDOM!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr856244967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása