HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Húsvét és egyebek...

2009.04.17. 18:51 pocakbebi

A húsvétunk jó gyorsan eltelt.Sehol nem voltunk kirándulni,ilyenkor mindenhol őrület van.Hallottam ismerősöktől,hogy be sem tudtak menni a vadasparkba,mert kígyózó sorok,tömeg volt mindenhol.Ugyhogy mi itthon voltunk és vártuk a locsolókat.Szombaton még dolgoztam délig.Majd utána sonkát főztem,tojást festettünk,sütit csináltunk stb.Vasárnap anyukámnál ebédeltünk,hétfőn meg anyóséknál volt családi kajálás.Locsolónk is akadt egy pár .Játszótereztünk,bicikliztünk stb.Kedden én már mentem dolgozni,Bia még itthon volt az apjával.Szerdán volt az ovis locsolkodás,ugyhogy ünneplőbe kellett menni és csokitojásokat vittünk.Minden délután a játszótéren ülünk általában,ugyhogy elég keveset vagyunk itthon.Most meg esik, ugyhogy beszorultunk a lakásba.

Ovi után voltunk a diegoba,láttam egy nagyon szép függönyt.A hálóba keresnék,csak 280 magas,nekem meg rövid kellene,hát még gondolkodom,nem olcsó,hogy elvágja az ember.De nagyon tetszik!

Holnap meg dolgozom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr526244973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása