HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Torok Gyula megtámadott...

2009.02.04. 13:32 pocakbebi

... de én nem adtam be a derekam.Az első éjszaka nagyon kemény volt.Hétfő este kezdtem rezni,hogy fáj a torkom.Volt itthon homeos szer torokfájásra,el is szopogattam két adagot belőle.Éjszaka nagyon rosszul voltam,egy szemet nem aludtam anynra fájt.Volt egy kis hőemelkedésem is.Igen ám reggel mennem kellett volna dolgozni,de nem bírtam felkelni.Kimentem a wc-ig,aztán elsötétült minden meg zúgni kezdett a fejem.Meg kellett kapaszkodnom.Ugyhogy visszafeküdtem.Telefonáltam,hogy mi a helyzet nem tudok menni.Biztos "örültek" nekem.Dehát tényleg nem tudtam lábra állni.Egész délelőtt feküdtem,majd elvitt apa a dokihozu.Aki megállapította,hogy akut garatgyulladásom van.Fel is írta a szokásos antibogyót.Annyira elegem van már belőle,hogy állandóan ezt kell szedni.Mivel nem voltam már lázas,ugy döntöttem adok egy esélyt a homeopátiának.Tegnap délután tobább használtam a szert és ma is.Már jobban vagyok,kicsit,fel is birok kelni és nem szédülök.Határozott javulás látszik!Holnap elvileg már mennem kellene dolgozni.Remélem még jobban leszek.Addig még pihenek.Azért az érdekes,hogy egy homeos szer mennyire más,mint az antibogyó.Az antibogyótól 2-3 nap után még rosszabbul van az ember,aztán javul.Hacsak nem kap hasmenést meg egyéb más dolgot mellé.A homeos szer,ugy vettem észre az első 1-2 adag után kicsit rosszabb állapotot érzünk.Majd fokozott javulás várható,ha megfelelő a szer.Ugy legyen!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr326244989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magma 2009.02.04. 20:07:38

Jobbulást Neked mielőbb!
süti beállítások módosítása