HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Nem akar oviba menni...

2009.01.21. 22:48 pocakbebi

Nem tudom mi történhetett,de Bia nem akar oviba menni.Már tegnap este is mondta.Kérdeztem tőle,hogy miért nem,azt nem tudta megmondani.Azt mondta: nem.Mondta,hogy legalább délbe menjek érte,mondtam neki,pénteken elhozom esetleg.Reggel megint mondta,hogy nem akar.Beszéltem az ovónővel,szerinte jól elvan.Este megint mondta Mi lehet?

Ráadásul éjszaka elkezdett sírni,hánykolódott egész éjjel.Egyszerűen nem lehetett megvigasztalni,mellettem aludt,de pörgött az ágyban.Remélem a ma éjszaka nyugisabb lesz és jól fog aludni a kis drágám.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr206244992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magma 2009.01.22. 10:07:45

Attól, hogy jól el van az oviban, még érhette valami attrocitás, amitől tart bemenni. Én sem az óvónőktől tudok dolgokról, hanem az időnként megnyíló fiamtól... Balázs néha akkor mondja, amikor abszolút nem kérdezgetem... csak elkezdi.

Dorka 2009.01.22. 12:17:33

Egyidős lányaink vannak. Nálunk jó két hete tart ez, reggel ordítás, az óvónő úgy veszi ki a kezemből. :-( Napközben ő is jól érzi magát, de én tudom a sírás okát. Az egyik kislány iszonyú aggresszív, rugdosni szokott, az én kislányomat is megrúgta, azóta van ez. :-( Jár nevelési tanácsadóba is, de ennyi. :-( Nálatok nincs valami agresszív gyerek?

vnjudit 2009.01.23. 05:12:13

Nem mindig kell okot keresni - minden gyerek megteszi párszor az ovis évek alatt és feltételezem, többször, mint az iskolás évek alatt. Az enyéimen azt vettem észre, hogy valósággal kiborulnak, ha VALÓBAN nem akarnak oviba menni, azonban ha csak sima tiltakozás van, akkor Petinek sokszor elég a tudat, csak a tudat, hogy jól van kisfiam, akkor itthon maradsz. Ha annyira nem akar oviba menni, 1-2 nap szünetet nyugodtam lehet tartani szerintem, már persze ha a munka miatt megoldható.

vnjudit 2009.01.23. 05:13:09

Na persze elírtam: tehát a sulis évek alatt fogja többször megtenni (visszaemlékezve gyermek önmagamra). Ja és nekem sincs kedvem mindig dolgozni menni %wink%

mszilvi 2009.01.23. 09:38:00

az biztos, hogy történt valami az oviban, mert ok nélkül nem történik semmi. óvónő meg nem biztos, hogy mindig mindent lát. de az is lehet, hogy ő mondott olyat a kicsinek (akarva, akaratlan ), ami kiváltja belőle az ellenkezést. kérdezgesd kicsilányt, talán elmondja.
süti beállítások módosítása