HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Betegség...

2008.11.28. 16:35 pocakbebi

Bia hétfőn éjjel elkezdett köhögni,először száraznak tünt.Másnap reggel semmi tünet nem volt így ment az oviba,délben hazahozta az apja,mert mondtam neki csak mutassuk meg az orvosnak.Az ovónő is azt mondta,hogy egész délelőtt nem köhögött.Így mivel én dolgoztam,az apja felhívta dr.nő-t,aki azt mondta,hogy adjuk neki a spiropentet,ha bármi van,nem javul,vagy változik a helyzet,akkor vigyük csak el.Éjszaka nem volt semmi nyugodtan aludt.De ugy voltam vele,nem viszem oviba,meglátjuk mi ez?!Pedig szerdán mentek volna Pinnokiót nézni a műv.házba.De reggel azt mondta,hogy meleg folyik az orrából,kicsit elkezdett folyni meg a szeme is könnyezett.Így inkább mégsem vittem el az előadásra.Szerda éjjel 2-3 órán át köhögött,de akkor már hallottam,hogy a váladék piszkálja mikor fekszik.Így alig aludtunk egész éjszaka,hol ő köhögött,hol én fulladoztam a váladéktól.Reggel irány a doki,helyettesítés volt,de szerencsére kedves dr.nő személyében.Elmondtam a helyzetet,alaposan megvizsgálta,szerinte orrmelléküreg gyulladás,arcüreg.Az orrából semmi em jött,csak akkor reggel egy kicsit,eldugult teljesen.Felírt ab.-t,Sumamedet,amit 3 napig kell adni neki,elég nagy dózisban 7 ml.-t,de szerencsére csak naponta egyszer,mert elég rossz íze van.Köptető,vitamin,orrcsepp,orrszívás ez a napi program.Szerencsére nem töri le,ugrál mindent csinál,rosszalkodik egész nap.Majd csak jövő csütörtökön kell visszavinnem.Szegénykémet azért sajnálom,hogy nem mehet oviba,mert pont most készülődnek a mikulásra.Tavaly is ilyenkor lett beteg.Pénteken lesz a mikulás náluk,akkor már megy.De ha ugy látjuk,hogy jól lesz hamarabb szerintem visszaviszem szerdán,hátha engedik oviba.Legalább délelőtt a foglalkozásra bemenne,amikor gyakorolják a verseket,stb.

Sajna én sem vagyok jól.Már a múlt hétvégén kezdtem "furán" érezni magam.Hiába a sok c-vitamin meg minden mégis utólért...Hét elejére már köhögni kezdtem,így a köptetőt is be kellett vetnem. Nagyon jó volt,kedd,szerda,csütörtök úgy dolgozni.Voltak pillanatok,mikor majd megfulladtam,vagy épp majd elaludtam.Ma végre el is jutottam a dokihoz megint,persze tudtam én,hogy hörgőgyulladás,csakhát a gyógyszer az vényköteles.Zinnat 500 mg. kétszer naponta,mellé köptető,bő folyadék és c-vitamin.Csak a gyomrom birja ki az ab.-t megint.Amugy tök jól vagyok.Délután lefeküdtem aludni,ha hagytak volna...Most meg már nem akarok,pedig Bia átment anyuhoz,mert már vergődött,hogy le akar menni.3 perc sétát engedélyeztem neki.Remélem elég lesz az egy adag ab. mert a dr.nő azt mondta,ha nem jönnék tőle rendbe kell mégegy.A fenét még ez is sok...Ugyhogy most teázom ezerrel,ahogy eddig is,meg szedem a bogyókat és várom a gyors hatást!Ugyanis holnap muszáj nekem dolgozni,mert a kolléganőm esküvőre megy,3 órát majdcsak kibírom vhogy.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr596245025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magma 2008.11.28. 20:15:59

Jobbulást kívánok mindannyiótoknak!

gorane 2008.11.28. 21:05:12

MILLIÓ GYÓGYPUSZIT KÜLDÖK NEKTEK!!!!!♥♥♥

pocakbebi 2008.11.29. 17:21:55

Köszi csajok:) Gorané:Remélem nagyon gyorshatású puszik!!!:DDD

margit2 2008.11.29. 22:20:15

Mielőbbi jobbulást, és teljes felgyógyulást kívánok én is nektek! %smile%
süti beállítások módosítása