HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Hiszti korszak???

2008.11.14. 20:29 pocakbebi

Ez már hihetetlen,hogy megint hisztizik a kisasszony... és,hogy mikor lesz ennek vége?Sajnos megint kezdődik,vagy folytatódik a hisztizés.Ma képes volt egy órán keresztül sírni és vergődni,amiért nem kapta meg amit akart.Aztán feladtam,mivel ennivalóról volt szó,pontosabban egy krémtúróról.Amit egy szelet kenyér kiséretében kapott meg.Nem éheztetem,de sajnos mindig csak az édességet enné.

Délben elhoztam ma az oviból,mert először ugy volt,hogy vendégünk jön,mivel ezt ő hallotta már kikönyörögte,hogy elhozzam.De nem sűrűn csinálok ilyet az biztos.

Én délelőtt főztem,meg bevásároltam előtte stb.Nagyon hamar eltelt a délelőtt,rohantam is érte.

Szerdán elmentem a gyomrommal a dokihoz,meg megnézte a laboromat.A vasszint jó.A gyomrom sajnos,két héten belül másodjára fájult meg,jövő héten hasi uh.-ra megyek.Remélem semmi komoly,csak sajna sok volt mostanában a stressz.Mostmár megnyugodtam,a gyomrom is jobb.Említettem a szédelgést is,megmérte a vérnyomásom elég alacsony volt.Tegnap meg a fejem fájt,de nagyon.Tiszta selejt lettem.De remélem ezek után csak csupa jó jön!!!

Hétfőn ÁKOS koncert!Kell ettől jobb?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr166245030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.11.15. 21:03:35

Most már biztos jobb jön, és megjön vele az egészség is!%smile%

magma 2008.11.16. 09:48:40

Jobbulást neked, kedves Pocak(bébi)! :) A hiszti nálunk plö sztem sosem fog elmúlni. Szörnyű tud lenni. És nálunk is főleg az édesség menne...

gorane 2008.11.20. 08:46:08

Szia! Jobbulást neked!!!:) Sajnos a hiszti nálunk is mindennapos :(vagy mindenórás? Jó szórakozást hétfőre!!!!:) puszi!
süti beállítások módosítása