HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Hétvége és egyebek!

2008.10.01. 19:01 pocakbebi

Péntek-szombat dolgoztam,elég nyüzsgős volt a napom.Szombat délután gyorsan mostam pár adagot,hogy száradjon a ruha a jó időben.Meg persze főztem is.Brokkolikrémlevest és töki pompost csináltam,ami nagyon elnyerte apa tetszését,Bia inkább a brokkolikrémlevest értékelte.Estére teljesen kidőltem,elfáradtam.

Vasárnap el akartunk menni kirándulni,előbb Sóstóra,aztán mégis Lilafüred és Jávorkút lett belőle.Nagyon szép idő volt,bár a hegyekben mégis kicsit hüvösebb.Sétáltunk,szedtünk sok "őszi kincset" gesztenyét,makkot,faleveleket,amit hétfőn be is vittünk az oviba,láttunk egy kis mókust is.Biának nagyon tetszett a jávorkúti kút.Jó friss levegő volt ott és csend.Furcsa volt visszajönni  a "panelrengetegbe".

Tegnap Biáék a tűzoltóságon voltak,elmesélte,hogy láttak leégett házat,megmutatták nekik a porraloltó müködését,felvehették a sisakot stb.

Ma pedig mesejáték volt,még nem nagyon mesélte el a dolgokat,de gondolm majd fog.Kicsit hisztis volt mikor érte mentem nem tudom miért.Hazafelé jövet lecsúszott a csúszdán és az egyik ovitársa meglökte,azért is sírt.Aztán még játszóztunk egy kicsit,kihasználva az esőmentes napot.Most meg vacsizik és mesét néz.

Az oviban sok mondókát tanulnak amiket el is mond itthon,ma pedig baglyot ragasztottak,meg szines leveleket csinátak,nagyon szép lett,majd lefényképezem az oviban kirakták.

Holnap szülői lesz,pénteken meg kisállatok napja.Nekünk nincs állatunk, ugyhogy nem viszünk be semmit.Bár ma Bia azt pedzegette,fogjunk egy békát,nah én biztos nem fogom meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr786245036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása