HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Sűrű hét...

2008.08.16. 21:24 pocakbebi

Ezen a héten nagyon elfoglalt voltam.Ugyanis dolgoztam.(persze csak alkalmi)Elég sok dolgom volt,mivel most van szezonváltás,sok árú jött,így egyáltalán nem unatkoztam.Nagyon jó volt,de nagyon fárasztó is.Legfőképpen azért,mert elég meleg volt.Szerda,csütörtök ,péntek nem tudom hány fok lehetett.De iszonyú volt...Ilyenkor hüsölni jó,vagy strandolni,ki mit szeret.Más egyébre nem sok időm jutott a héten szinte.Munka után kicsit játszóztunk még Biával és ennyi volt a nap.

Közben pénteken még állásinterjún is voltam,egy iskolában,ahová adminisztrátort keresnek.15 éve dolgoztam ott.Fura volt nagyon,mert ugyanaz a főnök,mint aki régen volt,csak egy kicsit öregebb kiadásban.Furcsa ember nagyon.Felíratta a számomat,azt mondta értesít.Őszintén szólva nem álmaim munkahelye,csakhát a "pénz nagy úr".(Sajnos)

Elkészült a kézzel írt önéletrajzom is,nagy nehezen.Igazából nem akartam túl hosszúra húzni az egészet,hogy ne kelljen sokat írnom.Nagyon kiváncsi leszek behívnak e.De szerintem ez csak 20.-a után derül ki,ugyanis 19.-e a határidő.

Egyébként szívesen voltam a bababoltba,szeretem azt a munkát.Csak a párom szerint nem túl jó,hogy 17-ig kell dolgozni és ugye ha szombaton is kell stb.De a kereskedelem az ilyen,mindennek megvan az előnye és a hátránya.

Apa a héten fellépet zenekarával a Szigeten.Ugyhogy aznap éjjel egyedül voltam itthon,mert Bia a mamánál aludt.Nem volt jó éjszakám, nehezen aludtam el.Reggel keltem,apa akkor feküdt.Váltottuk egymást az ágyban.

Bia a héten hol anyósommal,vagy apával volt,meg anyuval is néha.Hát igen,ilyen ha az ember dolgozik és nincs ovi.De két hét és már kezdődik...hihetetlen.Egyébként mindkét állás szept. 1-től tölthető be,ha sikerülne valamelyik esetleg.

Hét elején van még néhány hivatalos dolgom,utána szeretnék kicsit pihenni,amíg lehet.Meg persze itthon munkám is van rengeteg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr86245069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása