HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Cumi nélkül :)

2008.05.06. 21:47 pocakbebi

Szombaton elutaztunk Tarpára,ott lakik nagymamám és még néhány rokonunk.Van ott egy kutyus is,akit Fülesnek hívnak,Bia nagyon szereti,kicsi korában még a lépcsőre is melléfeküdt.Pénteken miközben pakoltam össze a cuccokat,mondtam Biának,hogy a cumiját hagyjuk ott a kutyusnak...Erre ő megijedt és inkább azt mondta hagyjuk itthon.Nagyon meglepődtem,mivel ott is aludtunk egy éjjel,kicsit féltem mi lesz.Szombat éjjel idegen helyen,ráadásul cumi nélkül?De nem volt semmi gond,igaz kicsit későn aludt el a drágám,de reggelig aludt.Fél 8 körül ébredt reggel,akkor eszébe jutott a cumi,kicsit nyöszörgött,majd megnyugodott.Vasárnap mikor hazajöttünk megkereste a cumiját,a fiókba dugta el.Még kicsit bekapta,mi meg vacsi után az apjával elraktuk.Kereste de nem találta,mostmár nem volt olyan az elalvása,mint régebben mikor próbáltam leszoktatni róla.Kicsit nyafogott,de nem üvöltött.... majd elis aludt.Aztán szépen a cumit ki is dobtam másnap,már elég megviselt volt szegény.Ma már a 4.nap (éjszaka) cumi nélkül.Annyira örülök neki,hogy végre sikerül leszoknia róla.Ma is nyafogott kicsit délután,hogy hol a cumim,de mondtam neki,hogy egy cica elvitte és messzire szaladt vele.Még a kukában is megnézte.

A hétvége rokonlátogatással,anyáknapi köszöntésekkel telt.Kissé fárasztó volt,meg zsufolt,meghát az utazás stb.

Hétfőn voltam bent a munkaügyiben,egész jó lett a tesztem 40-ből 36 pontos.Megint ki kellett tölteni egy-két nyomtatványt.Előreláthatólag 15.-én kezdődik a tanfolyam.Már remélem minél előbb elkezdődik,nagyon sajnálom a nyarat.Persze ha dolgoznék, akkor sem lennék egész nyáron itthon.

Ma megjött,ugyhogy a kistesó sem sieti el a dolgokat.Ez van,majd legközelebb.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr496245104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.05.21. 20:00:49

A cumiról előbb-utóbb le is kellet, hogy szokjon... %wink%
süti beállítások módosítása