HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Cipő (nem) vásárlás

2008.04.06. 13:41 pocakbebi

Pénteken elmentünk Miskolcra,cipőt akartam nézni magamnak.Voltam vagy 6-7 boltban,de őrület,hogy sehol sem kaptam.Az egyik helyen még a 36-os is nagy,35-ös nincs.Volt egy másik hely,ahol a 36 csónak a 35 kicsi.Komolyan mondom,csak egyszer találjak egy jót,bármennyi is lesz megveszem.Néztem egy siestát is,csak abban az egy szinben volt amilyenben az egyik csajnak,az oviban.Mondjuk az olyan kényelmes volt,mintha semmi nem lenne rajtam.Igazából egy ilyen kis laza, lapos, kicsit sportos bőrcipőt szeretnék.Most rendeltem a cipőexpressztől,nagyon kiváncsi vagyok,szerdán fogják hozni. 4 félét hozatok,ebből hátha jó valamelyik.Van benne 3 zártabb és egy kis nyitottabb,azt ugy bónuszként. Az egyik nagyon nagyon tetszik,remélem az jó is és kényelmes is,akkor biztos befutó.

Este nagyon mérges voltam,vettem egy farmert,szombat délelőtt voltam csk benne.Nézem este a varrásán kifoszlott,a fenekén.Hát ez nem igaz!Vihetem vissza.Mi lett volna még ha kimosom.De utálom ezt a sok rossz boltot!Nem igaz,hogy ilyen szar minőséget lehet kapni.Régebben egy farmer 5 évig birta,most meg pár hónap és szétmegy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr366245129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása