HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Elmúlt egy hét...

2008.03.01. 21:12 pocakbebi

A héten egyszer már írtam, de sajnos valami káosz volt és az egész elveszett,aztán már nem volt kedvem újra kezdeni.Pedig most elég sokminden történt amiről tudok írni.

Múlt vasárnap elmentünk a "Kocsonyafesztiválra" Miskolcra.Végigjártuk a bazársort,vettünk sok finomságot,a szinpadon Szandi ugrándozott miniben,a pasik nagy örömére.Iszonyú árak voltak,minden édességből 10 dkg 4-500 ft-ba került.Rémisztő.

Utána bementünk a plázába,valami komolyabb kaját venni,mivel én nem szeretem a kocsonyát,meghát egyikünk se.Anyunak hoztunk csak haza kóstolót, de azt mondta nem volt túl jó, mert elsózták.

Én pizzát kivántam,apa meg valami hagymás rostélyost választott, Bia mindkettőnkét megkóstolta, de annyi édességet benyomott alig akart enni.Végül a pizzából azért sikerült beletukmálnom valamennyit.

Benéztem néhány cipőboltba, milyen a felhozatal, de igazán semmi különöset nem láttam.Tele vannak a boltok pöttyös cipőkkel, nah én olyat biztos nem fogok hordani. Biának vettem a C&A-ban egy farmert és egy farmerdzsekit, aminek kicipzárolható kapucnis felső a bélése. Ez nagyon tuti, már régóta mondta, hogy szeretne farmerdzsekit.

Nagyon szép idő volt a sok séta ki is merített minket, estére rendesen el is fáradtunk.

Hétfőn még nem ment Bia oviba,így elmentünk tavaszi cipőt nézni.Vettünk egy félcipőt, ami szoknyához is nagyon jó.Bár így utólag megbántam kicsit, hogy ezt vettem meg, ha nem abba jött volna haza visszavinném kicseréltetni.Az a bajom vele, hogy a téli után kicsit nyitottnak találom, de viszont azért döntöttem ennél, hogy majd ez szoknyával is jó lesz.Még nem volt rajta,mert féltem megfázik benne, csak addig amig haza jöttünk.De akkor gyönyörű idő volt.Volt ott olyan cipő, ami két tépőzáras volt és kicsit sportosabb, de bőr, lehet azt kellett volna megvennem.Néztem neki a kínaiban sportcipőt, de valahogy ott meg nem találtunk rá.Mindegyikből az ő mérete hiányzott ami tetszett volna.A wink egész jó volt, de hátha jön majd belőle, szerintem ezek megmaradt darabok voltak.A bababoltban még vettem neki egy szoknyát meg egy felsőt húsvétra,meg egy harisnyát ünneplőnek és egy melegítő alsót.Azt hiszem ezzel be is fejeztem a tavaszi vásárlást neki,egy vagyon.

Kedden kezdte Bia az ovit, kicsit fura volt még nekem is, hogy megyünk.Mivel nagyon jó idő volt a hét elején,már játszótereztünk is.Én ennek örömére letakarítottam a gyerekszoba ablakát és csináltam egy kicsit nagyobb takarítást.

Csütörtökön apa Pestre ment a fix tv-ben csináltak velük riportot élőben este 10-kor.Mi ketten maradtunk Biával, de a játszón összefutottunk egy barátunkkal, aztán felhívtam őket hozzánk.Olyan hideg lett, nem volt kedvem lent fagyoskodni.Jól eltelt az este,a gyerekek eljátszottak és van egy cuki 5 hónapos kislányuk Abigél. Én meg vele súlyzóztam.

Péntekre bejelentkeztem fodrászhoz, beadom az önéletrajzomat az m3outletbe, hátha.Tesóm csinált szupi képet, örök hála neki (főleg,ha nyerő lesz).Már meg is írtam az önéletrajzot és a motivációs levelet. Elvileg ilyen dolgok kellenek most egy álláspályázathoz. Nagyon kiváncsi leszek behívnak- e?

Ma iszonyú idő lett,esővel viharos széllel.Éppen ezért kitaláltuk,hogy menjünk át délután a Beáékhoz,akik valamelyik nap voltak nálunk.Nagyon jól telt a délután,de erről majd később írok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr386245148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása