HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Ma újra ovi:)

2008.01.30. 10:47 pocakbebi

Mivel már Bia szépen rendbejött ( elvileg már hétfőn mehetett volna,csak én még itthon tartottam pár napot) ma reggel elvittem oviba.Szerintem már nagyon hiányzott neki a társaság.Már unatkozott velem,pedig tegnap is babáztam vele,matricát ragasztottunk,mesét olvastam,kártyáztunk stb.Az étvágya is egész jól helyreállt.

Ma vittünk be tisztasági dolgokat,mert kérték az ovónők a Wcpapirt,zsepit,szalvétát,kézmosót,fogkrémet.Már hétvégén megvettem és össze is volt pakolva az induláshoz,este még beraktott Bia két kis szoknyát,valamint egy kutyust amivel aludni akart.Azt vittük magunkkal.Féltem kicsit,hogy reggel nehogy azt mondja,hogy nem akar menni,de nem.Szépen felkelt,készülődtünk és indultunk.Az óvodában új szekrények fogadtak minket,szép fenyő bútorlapból készültek.Alig találtam meg a zsákot,mert jel nem volt kiragasztva rájuk.szépen átöltözött,majd bekisértem a csoportba,váltottam pár szót Mónika ovónénivel,Bia közben csak állt a csoport közepén és nézett.Intettem neki,aztán eljöttem.Szerintem ma sem volt ott minden gyerek,kevésnek tünt a létszám.

Ki volt írva,hogy febr. 4.-én szülői értekezlet lesz,valamint a farsang február 12.-én lesz.Olyan jópofa dolgokat csináltak,ugy sajnálom,hogy Bia kimaradt belőle.Bohócfejeket, aminek danoninós doboz volt az orra és ilyen tornázós bohócokat festettek a mult héten.

Sajnos most meg én nem vagyok túl jól,2 napja elkezdett fájni a torkom.Kicsit inkább a hangszálaimnál lent,rekedt is vagyok,néha köhögök is,lázam nincs.Próbálom fujogatni,szopogatok fertőtlenítőt,iszok mézes teát,remélem ezekkel rendbe jön.Egyáltalán nincs kedvem orvosi rendelőbe menni megint.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr666245160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.02.01. 12:12:27

Sajnos ez így kezdődik. Nekünk már nagy tapasztalatunk van benne!%wink%
süti beállítások módosítása