HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Heti események...

2007.09.21. 19:14 pocakbebi

Hétfőn még Bia itthon maradt,már semmi baja nem volt szinte,néha kellett kifujnia az orrát.Így kedden már ment oviba,de délben elhoztam,ne szenvedjen az alvásnál,ha bedugulna az orra.Nagy hiba volt,azt hitte,mostmár ez mindig így lesz.Edit ovónéninek névnapja volt,vittünk neki egy szál virágot.Örült neki nagyon,össze-vissza puszilgatta Biát.Szerdán mikor mentem Biáért elég korán értem oda,vagy ők voltak elcsuszva,még akkor mentek volna ki kezet mosni és wc-ni.De ahogy meglátott,odajött és alig akart kezet mosni már.Pisilni el sem ment.Ugy terveztem,hogy még elmegyünk a boltba,de mikor jöttünk haza meggondoltam és feljöttünk.Mondta ő,hogy pisi,de mondtam neki,hogy birja ki.De már nem tudta tartani, igy a liftben becsorgott.Szerintem egész nap nem pisilt,mert még a bilit is félig pisilte.Nem tudom,mi ütött belé,eddig tetszett neki az ovis wc.Csütörtökön sem volt hajlandó ott pisilni,azt mondta,hogy majd otthon pisil,persze már nem tudta tartani és uzsi közben csorgott be.Beszélgettünk az ovónővel,azt mondta,hogy nem látja Bián azt,hogy nem szeretné az ovit,vagy nem érzi ott jól magát.Kérdezte,nem e panaszkodik az ovira.Persze nem panaszkodik,bár így a pár nap kihagyás után kicsit nehezebben állt vissza.Én is és az ovónő is beszélt vele.Ma már hajladnó volt pisilni,nem volt bepisilés,szerencsére.Remélem leszokik erről a tartogatásról.Azért ha iszik,egész nap nem birja tartani,képtelenség.Ma kicsit később mentem érte,már átöltöztették őket.De hogy nézett ki a ruhája,tiszta homok volt.Nem is ez a baj,csak azt nem értem,azért ilyen hidegben miért kell hagyni a homokba ülni őket.Nem csoda,hogy fele gyerek hiányzik.Délután még sétálgattunk kicsit,Marcival és Pannival(keresztmamája).Marcinak a héten született meg a kistestvére:Réka 3150gramm és 51 cm.Szerettek volna ma hazajönni,de sajna nem engedték még őket,hétvégén meg nincs hazaküldés új házirend van a kórházban,így előreláthatólag majd csak hétfőn jönnek.Szegény Szilvi,pedig már nagyon jött volna...Jah és vasárnap is született egy bébi Abigél,2700 gramm és 51 cm.Ez egy ilyen babás hét volt.Még hátra van az ikres barátnőm,Mariann, aki kiírás szerint november elejére várja,de ki tudja az ikreknél,hogy lesz az érkezés.

A lakást kifizettük,most hétvégén költöznek ki belőle,jövőhéten már kezdhető lesz a bontás...Ugyhogy elkezdődnek a munkálatok,lassan,de biztosan haladunk.Nem fogunk unatkozni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr116245215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.09.23. 22:18:20

Sok sikert a lakáshoz! %wink%
süti beállítások módosítása