HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Újra eltelt egy hét...

2007.07.16. 22:57 pocakbebi

Megint eltelt egy hét,mindig készülök,hogy írok,aztán csak elhalasztom.Most rávettem magam végre.Sok minden történt a múlt héten.Voltunk néhány helyen körülnézni megint a lakásfelújjítás miatt.Ha minden igaz a héten utalnak nekünk,bár még nem késtek el és akkor intéződnek a dolgok tovább.Ma mi is beadtuk a papírokat a bankba a felújjításhoz a hitelért.Remélem minden rendben lesz és megkapjuk azt az összeget amit kérünk.A hétvégén beszéltünk a mesterrel is,aki fogja csinálni.Otthagytuk nála az alaprajzot,megbeszéltük miket szeretnénk.Összeírja az anyagszükségletet hozzá,aztán leht számolni,hogy mennyibe fog kerülni.Mondjuk nagyjából már én is kiszámoltam.A nagyobb tételek az ablak-ajtó csere,a fürdőszoba és a konyha lesz.Semmi luxus nem lesz,de így is jó sokba kerül.Hát hiába ennyit ér a pénzünk...

Mostmár nekem is lejárt a gyes,ugyhogy a szabadságaim letöltése után szerintem megkapom a papírokat aztán mehetek világgá...Bár még a főnökasszonyom semmit nem mondott,de nem hiszem,hogy szüksége lesz rám,mivel az a hely ahol én doloztam már megszünt.A kisboltjába meg egy alkalmazott van,plusz még ő dolgozik.Hát ez van...Bár szeretnénk még egy babát,ugyhogy lesz nekem dolgom.Meg itt van a költözés,a szeptember,mikor Bia óvodás lesz stb.Nem mondhatnám,hogy unatkozom...Bár néha szívesen dolgoznék valahol,aztán rájövök,hogy így is megvan minden napomnak a maga"m" dolga.

Holnap tanácsadásra megyünk,már előre félek ebben a melegben megkapja Bia az oltást mi lesz szegénykémmel.Ma is nyügösködött,én is nehezebben viseltem ma már a meleget,pedig még pár nap van,amit ki kell bírni így.Sajnos ezért strandolni sem tudunk menni.Jah ezt még leírom utólag:Pénteken valamiért lázas volt Bia,már délután is melegnek éreztem a kezét ébredés után,de azt hittem csak melege van.Semmi tünet nem volt,este fürdés után nézem,milyen meleg a gyerek,megmérem a lázát 38,3.Adtam neki panadolt.Reggelre semmi baja.De azért megemlítem holnap a dr.néninek.Lehet vmi egynapos vírus volt.

Nekem ma iszonyuan elkezdett fájni a derekam.Alig birtam lehajolni,nem tudom meghuztam e vagy mi a gond vele.Két hete is fájt,de akkor még tudtam az okát,most ujra kezdte,de nem tudom miért.

Nekem is meg kellene látogatni a háziorvosomat,mert december óta nem voltam.Kétszeri papírokat bevinni, meg laborba sem ártana elmenni már.Mindig halasztgatom ezeket a dolgokat.

Holnap elvileg délután mennünk kéne egy meglepetésbuliba,csak azt nem tudom Bia az oltás után milyen kedvében lesz.El tudom e vinni.Vagy maradunk itthon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr266245250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása