HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Szülinapozás:)

2007.07.09. 23:21 pocakbebi

Tegnap sikeresen lezajlott Bia szülinapja,amint a lenti képek is mutatják.Előtte éjszaka borzalmasan aludtam,nem tudom mi történt velem.Még fél 5 kor nem sikerült elaludni.Reggel meg keltem,főztem az ebédet...Húslevest csináltam,Bia kiválasztott egy kispipit a boltban.Miután megfőtt a levesben befűszereztem és be a sütőbe,Valamint csináltam még egy nagyon fini göngyölt húsit,sonkával,sajttal,aszaltbarackkal és bacon-nel.Köretnek pedig kukoricás rizst és egy olasz tésztasalátát.Nagyon finom volt,mindenkinek nagyon izlett.Mire fényképeztem volna,(ha lett volna rá időm) el is fogyott, nagyrésze.Ugyhogy az egész napot a konyhában töltöttem. Bia nem aludt el délben. 5 körül jöttek a vendégek.Hozta tesóm a tortát,jó nagy lett ,beterítette a fél asztalt.Komolyan legalább 30 embernek elég lett volna,ha nem többnek.Adri 4 szeletet megevett,még így is jutott mindenkinek elvinni is és még itthon is maradt.Sok ajándékot kapott Bia,tőlünk a fényképen látható babaszettet.Aztán pizsit,ágyneműt,könyvet,plüsskacsát (A rút kiskacsát,amit két felvonásban elolvastam már neki és a végén elbőgtem magam)ovis foglalkoztatókönyvet kapott még,aztán csokikat,virágot,fényképtartót,amit ma kis is festettünk stb.Jah, meg még ma egy kisbabát is egy bnőmtől.Szóval el van látva egy időre...

Bár lehet holnap veszünk neki egy rollert,mert már két hónapja megígértük gyereknapra,csak akkor nem volt.A játékboltos azóta sem tudott hozni,most meg láttam a Cora katalógusban.

Jó éjszakát.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr576245251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.07.21. 23:12:20

Nagyon jó képeket tettél be! %smile%
süti beállítások módosítása