HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Ezen a héten...

2007.04.26. 22:08 pocakbebi

Hétfőn dolgoztam kicsit,volt egy kis sikerem is.

Nem tudom,hogy miért,de nagyon feszült és ideges vagyok a héten.Nagyon nincs türelmem semmihez,Bia is nagyon szótfogadatlan ez még tetézi a dolgokat.Sokszor már azt sem tudom mit csináljak.

Ráadásul a tegnapi nap már nagyon kiakadtam több minden miatt,nem jött össze a munka sem,a lakás amit kinéztünk azzal is kiakadtam.Itthon is olyan kupi volt azt sem tudtam mihez kezdjek.Ugy látszik ez nem az én hetem.

De rájöttem,hogy mi a baj.Nem sokára megjön és most valahogy nagyon így viselem.Csak ez lehet,remélem elmulik ez az "agybaj".

Ma játszótereztem Biával egyet,ő élvezte én kevésbé.A haza jövetel az megint hisztis volt.

Holnapra szépítkezést terveztem magamnak,hátha kicsit helyre jövök lelkileg.Szombaton megint előadás lesz,most Miskolcon.

Ma üzent a barátnőm,hogy nem jönnek május 1-re,csak majd utána hétvégén,mert ballagásra mennek Bp-re és majd akkor jönnek be hozzánk.Már nagyon várom őket!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr296245302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betele 2007.04.26. 22:18:46

Remélem a holnapi szépítkezés jót tesz a lelkednek !! Én is szoktam csupa zizi lenni... Kitartás! Puszi

Tyúkanyó 2007.04.28. 21:04:05

Én is mindig ideges vagyok előtte, szóval ismerős a dolog. Megnéztam a képeket, nagyon gusztusos ételeket készítettél húsvétra! Minden jót nektek! (JA igen, érdekelne a betegségmegelőzés, ha leírnád. Előre is köszi!)

klikk 2007.05.01. 16:02:21

Dackorszak? Elmúlik!:-)

pocakbebi 2007.05.01. 16:17:31

Klikk:))) hol vagyok én már attól:)))
süti beállítások módosítása