HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Hétvégi

2007.03.18. 23:37 pocakbebi

Tegnap délelőtt még le kellett szaladnom néhány ajándékot beszerezni,aztán kezdődött a gesztenyés torta sütése.

Közben mondom apának,hogy majd öltözzenek fel,vigye le Biát,erre nem megvárja,hogy haza érjek???Komolyan mondom,nem semmi pasi...

Végre mikor lemennek kezdem is a sütést.Szerencsére minden simán ment,bár nem tudtam milyen lett a tészta belseje,csak reménykedtem,hogy jól átsült.A krémekkel nincs baj,azokat nem szoktam elrontani.

Már csak a tejszínhab hiányzott, mire haza értek.Gyorsan megetettem Biát,mivel korán kelt,szerencsére hamar el is aludt,ugyhogy folytattam a munkát.

Jah,persze kiderült,hogy virágot elfelejtettek venni,visszazavartam apát.Két dolgot mondtam neki,hogy gyógyszert vegyen nekem a patikában, meg hozzon virágot.Hát erre nem elfelejti.

Szépen kidiszítettem a tortát,rákentem fél liter tejszinhabot,meg persze nyomózsákkal diszítgettem,meg egy pár szem meggyel.

Mikor Bia felébredt,elkészültünk aztán mentünk ünnepelni tesómat, szülinapja volt .Sok finomság várt minket,tésztasali,hagymás-baconos csirkecomb,sütik stb.Bia nem akart nagyon enni,állandóan csak játszik,ha másnál vagyunk.Persze én bepótoltam.A torta is egész jól sikerült,nagyon fini volt.Ugyhogy, most nem fulladt kudarcba a sütésem.Mikor hazaértünk,még Biának adtam egy kis kajcsit,aztán szundi.

Ma nem kellett főznöm,mert hoztunk haza kajcsit.Ugyhogy délelőtt játszótereztünk.Még én is kipróbáltam a csuszdákat.Bia nem mert egyedül felmászni,de ha én is mentem mögötte akkor igen.Ugyhogy kiéltem magam.Ebéd után pihentem volna,csak az én drágám nem aludt el,ugyhogy ez nem sikerült.Aztán 16-körül fogtuk magunkat és elmentünk József napot köszönteni apósnak.Ott is ettünk- ittunk stb.Aztán hazaértünk fél 7-re még Bia vacsizott,mert természetesen ott sem nagyon evett,fürdés és el is aludt 8 körül.

Én meg itt gondolkodom,mi lesz velem?Elvileg mennem kéne dolgozni nem sokára.De nem tudom még hová,meg aztán nem sok kedvem van.Meg lassan a lakást is le kéne cserélnünk,kezd kicsi lenni a konyha.

Képeket holnapra hagyom,nagyon késő van,csak sajna nem jutottam eddig a géphez.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr606245334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2007.03.19. 12:45:24

Ha arra járok, szólni fogok, sétálunk egyet! :-)

pocakbébi 2007.03.19. 15:49:57

Oké, klikk:)
süti beállítások módosítása