HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.02.22. 17:59 pocakbebi

Tegnap megvolt a buli,jól kibeszélgettük magunkat és jót ettünk-ittunk.Sajnos egy kicsit rövidre sikerült,mert az egyik barátnőmnek haza kellett mennie időre.Hát ez van,ha a pasija sokat dolgozik és nincs kire hagyni a gyereket.Apa meg is lepődött,milyen korán hazaértem.

Ma esős nap volt,ugyhogy gondoltam eltöltöm a napot egy kis főzéssel.Chilis babot csináltam,nagyon imádom,igaz jól felfúj,dehát néha elfér.Gondoltam kipróbálom Cory zebratortáját,már hetek óta szemeztem vele,most eljött az alkalom.Szépen meg is csináltam a tésztát,belekanalazgattam a tortaformába,beállítottam a sütőt,megsütöttem.Sajnos nem sikerült,valami gond lehetett sütésnél.Az alja már nagyon kezdett megégni a belseje meg szalonás lett.Biztos a sütőbeállítással volt gond.Nagyon szomorú lettem.Mit lehet ilyenkor csinálni?Hogy állítsam be legközelebb,hogy jó legyen?Valami szakértő sütős segíthetne!Gázsütőm van,de lehet állítani a fokokat rajta.

Ma megjött egy csomagunk is,a páromnak rendeltünk két felsőt,le voltak árazva és régen fájt már rá a fogunk.Mindkettő nagyon jó,nagyon tetszik neki.

Tegnap Biának megvettem a tavaszi cipőt,bár még gondolkodtam rajta,hogy várjak e,vagy mi legyen.De most ez is olcsóbb volt,ráadásul nagyon jól is nézett ki,a gyereknek is tetszett.Szandálcipő,ugyhogy ruhához, szoknyához is jó lesz.Amikor az ember keres,szaladgál utána tuti nincs olyan amilyen kell.Befejeztem a  vásárlást,bár még kell neki is tavaszi kabát,meg sapi,kinőtte mindkettőt.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr696245360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2007.02.22. 19:32:26

Szia! Amíg gázsütőnk volt, addig az ilyen kavart tésztákat takarékon sütöttem. Ha ég az alja, tegyél a tepsi vagy forma alá egy másik tepsit vagy dupla alufólia réteget. Ha a teteje is túl hamar sül, akkor a tetejére is mehet alufólia :)

pocakbébi 2007.02.22. 19:50:15

200 fok volt írva,én meg neki eresztettem,lehet sok volt:( köszi vnjudit:)

vnjudit 2007.02.23. 05:54:58

200? Huhh, én sose mertem még kevert tésztát annyin sütni, pedig 2 éve villanysütőnk van :)

pocakbébi 2007.02.23. 09:12:22

Mennyin szoktad?A receptben ugy volt írva,én meg annyira nem értek hozzá:(

vnjudit 2007.02.23. 13:04:26

150-170 fok, a tészta vastagságától függően.

pocakbébi 2007.02.23. 18:49:14

Köszi:),majd a legközelebbit ugy állítom be.
süti beállítások módosítása